Hier de laatste tijd erg veel gezondheidsklachten, gelukkig bleef het bij beschilderde groepjes en keelontsteking, dus klinkt erger als het is maar ik wordt er moedeloos van. Want nu dit weer.... De laatste paar dagen wordt ik elke nacht, tegen de ochtend, wakker met een ontzettende stekende pijn ter hoogte van mijn nier, alleen aan de rechter kant. Moet dan ook plassen dus ga plassen maar de pijn blijft. Deze trekt dan in de loop van de ochtend wel weg en heb er verder geen last meer van. Nu ook weer flinke pijn en als ik zo op mijn rug lig lijk ik een verdikking te voelen, alsof ik ergens op lig.... Herkent iemand deze klachten? Als dit zo blijft bel ik maandag wel even de huisarts maar ben vooral benieuwd, ook omdat ik vanavond en morgenavond moet werken.. (zorg) en ik zeker niet hoop dat de pijn erger wordt of langer blijft hangen....
Ik zou zeker even naar de huisarts gaan met een potje ochtendurine. Bij mij zou pijn rond die plek al snel in verband gebracht kunnen worden met een blaasontsteking of zelfs een keer een nierbekkenontsteking. Veel succes en beterschap.