Hier stak ik als kind al veel af en vind het nog steeds leuk. Vorig jaar met de dochter van vrienden en haar vader tot 2 uur siervuurwerk afgestoken Ken eigenlijk ook best wel een hoop vrouwen en meisjes die het leuk vinden! Maar nog meer mannen en jongens
Wij hebben wel een beetje siervuurwerk.. ik vind persoonlijk die knallen helemaal niks. Ik sta trouwens versteld hoeveel jonge kinderen (leefdheid 5/6/7) die al vanalles afsteken. Hier voor in de straat lopen ook 2 kleine jongetjes sinds gister de hele dag vuurwerk af te steken zonder hun ouders erbij.
Wij vieren al jaren met dezelfde mensen oud en nieuw. Per persoon leggen we 25 euro in voor hapjes, drank en vuurwerk.
Jep hier ook weer dit jaar. En voor het eerst in Duitsland gekocht. Ben echt benieuwd! Maar wat een prijsverschil echt niet normaal. We hebben voor 80 Euro gekocht.
Inderdaad! Verder heb ik een hekel aan knalvuurwerk. Ik vind het zo irritant dat je de laatste dagen van het jaar niet fatsoenlijk naar buiten kan door die rommel. Siervuurwerk vind ik mooi om naar te kijken, van een afstand. Daar ga ik echt zelf niet mee klooien.
Nee, we wonen bij elkaar in de straat, dus het wordt sowieso afgestoken. Daarbij is hij helemaal gek van vuurwerk en spaart het hele jaar ervoor, dus er is behoorlijk vuurwerk. Wij geven er geen klap om. Maar verder betalen wij wel al het drinken en eten.
Mijn man vindt het erg leuk Vandaag heeft hij wat knalvuurwerk in België gekocht en morgen haalt hij siervuurwerk in Duitsland. Ik heb zelf niets met knalvuurwerk maar vind siervuurwerk wel mooi. Zal zelf niets afsteken. Ik denk dat er voor zo'n 150 euro wordt gekocht. Jammer geld, ja Maar normaal koopt hij niet veel voor zich zelf en dit vindt hij leuk dus prima
Wij hebben een pakje sterretjes, knalerwten en een setje met wat kleine fonteintjes enzo. Kids wilden absoluut geen vuurpijlen. Totaal was 15 euro. Meer wil ik er ook niet aan uitgeven. Doen het voor de kids.
Nou ik heb dus een keer gehad dat we 50 euro per stel MOESTEN inleggen. En daarnaast hadden ik en vriendin ook nog zowat al het eten en drank gehaald dus dat was vrij duur. Die 50 euro was omdat degene die dat bedacht had zelf al voor 700 eu vuurwerk had gehaald en dat zo even ging splitten hier waren wij en anderen geïrriteerd over want zoveel had er niet gehaald hoeven worden en het merendeel gaf er niks om. Dan is het wel stom zoveel kijkgeld te betalen. Ik vind het niet erg om te betalen maar dan wel vooraf een afgesproken bedrag. En niet om iemand z'n vuurwerk waanzin te bekostigen. (Overigens was het toen mega mistig en zag jeook nog eens niks: dubbel zonde!)
Wij hebben in Duitsland een pakket pijlen gekocht en wat kindervuurwerk met vooral veeeeeeel knalerwten en grote sterren. Vroeger vond ik het erg leuk en ging ik samen met broer en de buurjongen de straat over, nu vind ik het wel prima om achter het raam met dochtertje mee te kijken.
Wij hebben knalerwten, van die tollen en sterretjes. Jongste kan niet wachten knalerwten te gaan gooien, zelf kijk ik vooral uit naar de tollen
Nee geen vuurwerk vind het zonde geld ik kan er echt niks aan uitgeven en mijn man geeft er ook niets om gelukkig. Bij ons in de buurt heeft iemand altijd ieder jaar schitterend vuurwerk lijkt wel prof. Wij trekken dan get rolgordijn omhoog en hebben vanaf onze heerlijke warme bank prachtig uitzicht op het vuurwerk van deze mensen, ideaal.
Hier is het 5 november gedoe met vuurwerk. Daar doen wij niet aan mee. Toen ik hier net woonde was er gewoon niks van vuurwerk met oud en nieuw. Of enkel georganiseerde vuurwerken. De laatste 3 jaar hoor ik in de buurt wel wat afgaan en vorig jaar zag ik zelfs wat vuurwerk uit het raam. Momenteel nog niks, misschien als de kinderen wat ouder zijn en wakker blijven. Oud en nieuw doen we nog niks speciaals dus gewoon rond normale tijd eten en pyjama aan en dan spelen. Ik zeg dan niet specifiek dat ze hun bed in moeten maar ze klimmen er zelf lang voor 12 in.
Normaalgesproken niet, behalve wat lange sterretjes. Ik koop sinds vorig jaar wel 1 mooie pijl die ik afsteek voor mijn overleden beste vriendin. Ze deed dat zelf toen ze nog leefde ieder jaar voor haar overleden tweelingzus. Nu stuur ik dus ieder jaar wat mooie sterren naar haar...