Kopen jullie vuurwerk??

Discussie in 'De lounge' gestart door Nemo2, 30 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Nee en dat gaan we ook niet doen in de toekomst

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Nope. Never. Ben anti vuurwerk. Blijf er t liefst heel ver bij uit de buurt.

3. Huusje

Huusje Actief lid

30 mei 2016
    427
    1
    18
    Hier voor 70 euro geloof ik, dat regelt mijn vriend altijd. Zelf ben ik er niet zo van, haha!

4. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Omdat je er anderen mee dupeert misschien? Waarom zijn bungalowparken in vuurwerkvrije zones big business? Kinderen, dieren, maar ook zat volwassenen raken er van in de stress. Eerste hulp en brandweer draaien overuren. Het is gevaarlijk en in veel gevallen gaat het niet om siervuurwerk, maar puur om het knallen. Wat een lol.

Maar hé, het is traditie hè. En daar mag je bij de gemiddelde Hollander nou eenmaal niet aan tornen.

5. Voor degene die vroeg of er ook meisjes / vrouwen zijn die vuurwerk leuk vinden; mijn meisje vindt het fantástisch :D Met haar 2 jaar gooit ze knalerwten op de grond als een pro en ze is wég van sterretjes. Ze was vanmiddag héél boos dat de cakes niet 'open' mochten :D Momenteel rent ze van het voorraam naar het achterraam omdat er steeds iets te zien is aan beide kanten. Net zo'n grote fan als haar broer ♥ Bang voor knallen is ze ook niet (ik mag het misschien niet zeggen, maar ik denk ook echt dat het al de helft scheelt als een kind ouders heeft die enthousiast zijn over vuurwerk, in plaats van dat ze er zelf ook panisch over doen). Bij een héle harde zegt ze 'Nou nou, wat een hellie!' :D Bij de zachtere knallen roept ze 'Vuuhwet! Pieeeeeeeuw BOEM! LEUT! ZIN IN!' (ze kan de K niet zeggen, die verandert ze in een T, dat verduidelijkt het één en ander :p ). Ik geniet hier zó van!

Bijgevoegde bestanden:

6. Marti

Marti Fanatiek lid

18 apr 2014
    2.384
    867
    113
    shadixx, wat leuk zeg! Mijn dochter is iets ouder maar geen held buiten. Zodra ik even wegliep begon dr lip al te trillen haha. Net zo schijterig als dr broer! ( die durft nu voor het eerste jaar wat knalerwtjes te gooien)

7. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Helemaal eens.
    Erger me ook kapot aan al die jonge kinderen die lekker lopen te knallen. Vind het asociaal. Dat afval op straat,de rook en de knallen waar mens en dier van schrikt. Gwn aso. Ook al is het maar die ene dag per jaar. Mijn kinderen mogen dit never ever. We zijn ook lekker binnen gebleven vandaag. De verhalen waarbij er vuurpijl door de wind in de kraag van een jong kind waaide staat nog op mn netvlies...

8. Hier is ze ook selectief niet-bang hoor, want als we in de koude auto stappen en de blower hard aan staat omdat de ramen anders beslaan, zegt ze 'Beetje eng', omdat het teveel geluid maakt :p

Mijn zoon is 3 jaar ouder dan jouw zoon, maar die deed voor hij 4 was ook niets met knalerwten hoor. Ja, een sterretje, maar daar bleef het bij ;)

9. HappyRabbits

HappyRabbits Fanatiek lid

20 jan 2014
    4.891
    4.387
    113
    Goh en waar baseer je "vaak" dan op?
    Misschien eens een poll tegenaan gooien? :D Durf wel een weddenschapje aan.

10. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw

Wat een mooie gedachtegang..

Deel Deze Pagina