Ik wil best vuurwerk halen, maar ben de enige die het wil afsteken. Zelfs mijn oudste van 10 wil dit jaar geen vuurwerk. Dus dit jaar maar niet
De mannen doen hier een klein pakketje voor de lol. 10 euro pp ofzo. Voor de kinderen zorgen we ook voor een pakketje
Ja, mijn man en zoon vinden het geweldig, dus wij hebben altijd best veel. Mijn dochter en ik vinden een beetje ook genoeg. We gaan naar Duitsland om het te halen, is wat goedkoper daar.
Nee. Vind het echt verschrikkelijk. En gevaarlijk, ken best veel mensen die erdoor geblesseerd zijn geraakt of schade aan huis/auto etc hebben opgelopen.
Alleen wat sterrtjes, meer niet. Ik heb er zelf weinig mee, en vind het heel asociaal dat niemand zn zooi op ruimt daarna
Mijn vriend koopt meestal voor rond de 400 pleuro aan vuurwerk. Vind hij geweldig. Ik geef er niks om. Ik vind het geld verspillen maar ja hij vind het geweldig dus laat ik hem en we kunnen het missen.
Nee, nooit gedaan ook. We zien het wel van anderen. Wij vinden heel eerlijk gezegd oud en nieuw ook wel een beetje een overgewaardeerd feest. Een gezellige avond met zijn allen kan het hele jaar door en vinden we bv op een mooie zomeravond vele malen gezelliger. Mijn man moet die nacht ook gewoon om half 5 zijn bed uit naar zijn werk
Wij nooit. Ik vind het zonde van Mn geld, slecht voor het milieu en als kind bijna een vuurpijl in Mn gezicht gekregen die per ongeluk de verkeerde kant op ging. Ook vind ik het vreselijk als mensen dagen van te voren al lopen te knallen. Je kunt je hond niet meer normaal uit laten. Bewaar het lekker tot 12 uur, steek dan alles af en klaar. De hele dag (en dagen ervoor) met bange dieren (en soms bij harde knallen ook bange kinderen) in huis is echt niet leuk.
Ik ben echt super bang voor vuurwerk. Al word het wel iets beter de laatste jaren. Man koopt meestal.voor 50 euro ofzo. Beetje sier vuurwerk. Kids vinden het prachtig.
Nee, we kopen niks. Ik vind er ook helemaal niks aan en lig vaak om 22uur al in bed. Man gaat vaak wel even naar zn ouders. Kinderen hebben er tot nu toe doorheen geslapen, hoop dit jaar ook.
Nee. Heb er ook helemaal niks mee en erger mij de eerste week van januari voornamelijk om al het afval dat niemand opruimt.Bij mijn ouders in de straat wonen enorme vuurwerk-liefhebbers, bij wie het niet eens even opkomt om ook weer de troep op te ruimen. Heb elk jaar zo'n zin om die troep in de tuinen te gooien. Misschien ga ik het gewoon een keer doen!
Nee. Snap niks van vuurwerk. Het is niet leuk, slecht voor het milieu, het is gevaarlijk, mn huisdieren raken ervan van slag en het stinkt. Leuke siervuurwerkshow van de gemeente oid vind ik prima. Maar hier in de grote stad lijkt het vanaf november oorlog.
Mijn vriend heeft wat vuurwerk gekocht bij Lidl.Maar echt niet veel. Zonde van het geld. We kijken er wel graag naar.
Ja mijn vriend steekt elk jaar met oud & nieuw vuurwerk af, komt echt zijn kindertijd weer boven haha. Hij heeft verschillende dingen in de voorverkoop besteld en er zal nog wel wat bijkomen. Ik verwacht dat het rond de 200 euro uitkomt. Zelf vond ik het ook altijd leuk om vuurwerk af te steken (grondbloemen enzo), maar sinds de kinderen er zijn blijf ik lekker binnen voor het raam kijken.
Ik sowieso niet of mn man het dit jaar haalt weet ik niet. De kinderen zijn er gelukkig nog te jong voor
Nee. Vind dat zonde van het geld. Wij hebben mooi open uitzicht op ons balkon, dus wij kijken naar vuurwerk van mensen die er wel graag geld aan uitgeven.