Kopen jullie weleens laarzen op de markt?

Discussie in 'De lounge' gestart door Loesje86, 7 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik wilde net hetzelfde zeggen :)

2. Ik denk dat ze dan wel door zou linken naar de goedkope versie, niet naar de schoenen van 180 euro, waarvan wordt gezegd dat ze ergens anders voor 40 euro te koop zijn. Zou wel héle domme reclame zijn ;)

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ik slaag er zelfs in om echte merken scheef te lopen... Heeft niks te maken met echt of nep.

4. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Ssttt;)

Maar op de markt zijn ze wel €140 goedkoper :p

:D

5. Loesje86

Haha, idd:D

6. Loesje86

Nee, daar kom ik ook niet hoor, dat vertrouw ik niet en hou ik niet zo van. Overigens pas ik het ook niet ;)
    Ja, hij heeft gewoon alle maten! Weet even niet meer waar je woont, maar als je een PB stuurt kan ik je wel de plaatsen doorsturen waar hij staat, een aantal weet ik er.

7. Cinderellea

Cinderellea Niet meer actief

Weet je dan 100% zeker dat ze echt zijn? Op echt uggs hoor je niet scheef te lopen, die hebben een verharde hak waardoor dit praktisch niet mogelijk is. Ik heb 1 paar al 4/5 jaar en nog loop ik er prima op. Vind het heerlijke schoenen.

8. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    100% zeker dat het echt merk was (gaat niet specifiek over uggs).

9. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Volgens mij ook. Ik heb nog nooit iemand op de echte Ugg's scheeft zien lopen. Niet dat het uitmaakt verder hoor, iedereen moet gewoon kopen wat 'ie mooi vindt en lekker op loopt. Probeer er alleen voor te zorgen dat mijn kinderen laten geen slechte voeten krijgen, vandaar dus de kinderspeciaalzaak.

10. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Ik koop wel op de markt, wel altijd echte lederen, tegen kunststof kan ik niet.
    En ik ben meer tevreden als dat ik in een winkel ben, wordt goed geholpen, goede kwaliteit en een hele goede service! Wanneer wordt in een winkel nu nog een goede service geboden mocht een rits stuk gaan (wat meestal wel door jezelf komt). Bij deze meneer neemt hij ze gewoon mee en laat ze kosteloos maken.

11. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Welke markt is dat? Vast ver uit de buurt van mij... Zou wel nieuwsgierig zijn en een kijkje gaan nemen.

12. Loesje86

Helaas uit de buurt van jou. Zijn de markten in omgeving ZuidHolland.

13. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    Ik heb altijd het idee dat schoenen van de markt niet van leer, maar van een soort nep-leer zijn. En dat vind ik er goedkoop uitzien en onprettig dragen. Maar wellicht kom ik niet dezelfde kraam tegen als jij!

14. rums

rums Niet meer actief

nee nooit

15. Loesje86

Nee, is dan idd een andere kraam ;)

Dit zijn vaak ook restanten van vorige jaren, maar die wel in de verkoop blijven.
    Bijvoorbeeld deze kindersandalen;
    https://www.kleertjes.com/pinocchio-sandaal-1011119097.html
    Bij die kraam dus voor €25

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Jouw reactie is gelukkig wel heel smaakvol..
    Als je het persé wil weten: ik koop vaak genoeg iets wat niet duur is en als ik bij Zeeman een leuke trui zie hangen neem ik 'm ook mee.
    Het ging mij nu om laarzen,ik kom bijna nooit op de markt maar als ik er kom zie ik alleen maar goedkope plastic laarzen en die vind ik 1)niet mooi en 2)niet goed van kwaliteit.

Deel Deze Pagina