Kopen jullie weleens wat voor jullie zelf?

Discussie in 'De lounge' gestart door Ganesh, 1 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Bij H&M en C&A hebben ze echt heel veel broeken! Neem een vriendin mee naar de stad, ga een kleedhokje in, en pas echt van alles! Omdat het bij deze winkels ook niet zo duur is, beloof je jezelf niet zonder broek weg te gaan! Hoppa.

2. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Leuk! En op zich is die broek niet onwijs duur :) Hij is niet mega goedkoop, maar als je voor dat geld een goeie broek hebt is het dat echt waard. Je kunt even naar de maattabel kijken https://www.zalando.nl/maattabel/dameskleding-jeans-bootcut-sale/ dan kun je gewoon jezelf opmeten en kijken wat je nodig hebt. Als je kunt bestellen zonder meteen te betalen kun je evt 2 of 3 maten nemen, passen en terugsturen wat niet zit.

3. Emlilo

Emlilo Bekend lid

27 apr 2014
    694
    0
    16
    NULL
    NULL
    Met welke zoekcriteria zoek jij op pinterest?;)

4. soeee

soeee Niet meer actief

Ganesh, je hebt een prima figuur! Je kunt daar echt heel veel mee qua kleren hoor! :) Je bent het waard om er mooi uit te zien. De vaak genoemde tip van een personal shopper is echt een goed idee. Ik denk dat nieuwe kleding etc. je echt heel goed zou doen!

5. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.821
    113
    Ehm, spreek met jezelf af dat je door zoekt en door past tot je met een broek naar huis gaat. Als je namelijk al van t voren zegt dat je niks vind, dan vind je ook niks.

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Je hebt een prima figuur! Zelf ben ik 1,62 en 70 kilo, wat voller dus. Maar ik kan prima broeken shoppen, haal wel vaak bij de c&a omdat die goed zitten en niet zo duur zijn. Verder heb ik idd een kast vol met shirtjes/truien/broeken etc.. denk dat mijn man wel blij met je zou zijn haha ;) Maar als ik jou was zou ik gewoon een keer lekker gaan, kijk op internet naar leuke setjes en combinaties en probeer het gewoon. Ik koop trouwens vaak Bootcut broeken met een medium taille, dat verhult mijn buikje en laat mijn benen net iets langer lijken.

7. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    O ja.. bij de Wibra heb je trouwens ook geurtjes van Adidas, die zijn 5 euro en ruiken relatief lang, misschien heb je er wat lekkers bij :)

8. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Hoi meiden,

Ik reageer morgen even. Ik moet zo naar mijn werk ik heb slaapdienst.

Tot morgen en een fijne avond.

9. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Je hebt echt een super figuur!! Zou er een moord voor doen om er zo uit te zien!
    Je mag er echt wezen en weet zeker dat heel veel kleding je heel goed staat!
    Mijn man zegt altijd heb liever wat om vast te pakken dan bang ben het te breken.

En die broek van zalando hele mooie broek. En qua prija vind ik het reuze mee vallen!! Voor goede broeken vind ik dat je best wat mag uitgeven. Ik stel mezelf altijd een maximum van 100 euro voor een broek.

10. iMoeder

iMoeder VIP lid

30 okt 2015
    5.943
    6.290
    113
    70 euro is toch niet onwijs duur? Toen je dat schreef dacht ik dat ie 300 euro was. Ik vind 70 euro voor n goede jeans heel schappelijk. En ik ben geen dure shopper qua kleding.

Als je moeite hebt met prijzen met je eens naar de Primark gaan om te beginnen. Niet voor de broeken hoor. Maar andere kleding, wat paar schoenen.

11. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.792
    9.310
    113
    Gelderland

Dameskleding.. Ik zoek dan naar bovenstaande plaatjes en klik dan op meer van.. Dan zie je echt leuke dingen in dezelfde categorie.

12. Luja

Luja Niet meer actief

Ik winkelde vroeger veel, ook echt als ontspanning.
    Nu ik alleen met de kindjes ben heb ik het best krap, als er geld binnenkomt haal ik dus eerder wat voor de kinderen.
    Maar alsnog bestel ik elk kwartaal wel een doosje vol spullen bij H&M.
    Niet voor extreme bedragen maar toch even een nieuwe broek, 1-2 jurkjes en 1-2 shirtjes. Ook af en toe bataviastad vind ik heel leuk!

Ik heb nu alleen veel te veel kleding in mijn kast hangen, ben van maat 38 teruggegaan naar 32/34 (schildklierprobleem) en nu door hulp van het ziekenhuis zit ik weer op 34/36. Het streven is een gewone 36 :) zodra ik die maat heb mik ik gelijk de helft van mijn kleren in een zak voor het goede doel, weg ermee en plek voor wat nieuws

13. Vlindermama2014

Vlindermama2014 Bekend lid

3 okt 2014
    624
    1
    18
    NULL
    NULL
    Hee dames,

Wat een gezellig topic over shoppen!
    Ik zal maar niet vertellen hoeveel ik shop, want zou af en toe willen dat ik dus iets meer zou hebben van sommige hier.
    Ik koop en doe echt alles waar ik zin in heb.
    Terwijl ik juist helemaal niet zo opgevoed ben. Mijn ouders hadden weinig te besteden.
    Dus waar het vandaan komt.
    Iedere maand neem ik me voor minder geld uit te geven maar het lukt me nooit.
    Shoppen, lunchen, bios, uitgaan, uiteten. Verschrikkelijk haha.
    Maar ik heb ook wel altijd een laag zelfbeeld gehad, dus met een lager zelfbeeld kan het 2 kanten op.
    Nu moet ik zeggen dat ik na de geboorte van mijn zoontje echt wel veel zekerder ben geworden en dat terwijl mijn figuur er niet mooier op is geworden.... Zeg maar veel slechter.
    Nog een buik of ik 17 weken zwanger ben, heb een keizersnede gehad uiteindelijk, misschien daarom.

Maar ik moet wel even zeggen dat ik echt wel vind dat je een super goed figuur hebt en heel veel kunt dragen.
    Ik vind het juist mooi iets vollere benen, billen e.d.

De tip over een personal shopper vind ik echt top.

Ik ga hier gezellig voorlopig meelezen en kletsen.

Fijne avond dames.

14. RosanneMarie

RosanneMarie Bekend lid

19 okt 2015
    751
    133
    43
    NULL
    NULL
    Je hebt een heel mooi figuur Ganesh! Mijn tip: koop dingen die je écht mooi vindt, ook al zijn ze misschien iets duurder. Ik heb bijvoorbeeld een duurdere blouse en heb toen zo erg getwijfeld of ik hem zou kopen. Maar ik voel me elke keer weer zo goed als ik hem aan heb. Zelfde met andere dingen. Merk dat de: hmmm deze is goedkoper/in de aanbieding/enz. kleren toch vaker blijven liggen in mn kast dan de dingen waar ik helemaal verliefd op was. Heb dus liever iets minder, maar wat ik echt mooi vind, dan veel mwah-wel-leuk kleren.

15. Survivor

Survivor Bekend lid

23 okt 2011
    749
    8
    18
    Kokkin, knuffelaar, wasvrouw, schoonmaakster.. Mam
    Flevoland
    Shoppen hou ik niet van, tenzij het voor mn kind is. Vorig jaar voor het eerst sinds jaren kleding/schoenen voor mezelf gekocht.
    Ookal heb ik weleenswaar niet maar een paar kledingstukken (sommigen heb ik ook meer dan 10 jaar), toch is er ook bij mij een tijd overheen gegaan nadat ik 30 kilo was afgevallen eens voor mezelf ben gaan kijken. Zelfs nu (14 jaar na dato) zijn er nog momenten dat ik denk dik te zijn of dat ik kwabben van benen heb en dat het me toch niet zal staan. Maar aan de hand van foto's valt het dan allemaal best wel mee. Doe waar jij je goed bij voelt.
    Het is een knop die even gereset moet worden en het kan even duren voor jij ziet wat anderen zien.

16. Ganzje

Ganzje Actief lid

5 nov 2012
    264
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ooooo je ziet er super uit!!!!!!Ik had helemaal een ander idee bij jou door jou uitleg!
    Ik zou toch even naar een kleinere modezaak gaan, waar ze je helpen de goede maten te vinden. Vooral omdat je zolang niks hebt gekocht voor jezelf! Oja en dat hoeft echt geen dure kleding te zijn hoor! Is er een leuk dorp bij jou in de buurt?
    Ik heb zelf in de stad vaak het gevoel aan mn lot over gelaten te worden 😯

Sucses ts!

17. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    M'n handen jeuken om met je te gaan shoppen! Je hebt verdorie een heel mooi figuur!

Wat broeken betreft, een high rise model (waarbij de knoop dus dichter op je taille dan op je heupen zit), maakt je optisch langer en slanker. Ik zie jou wel in een Levi's Demi Curve High Rise hoor. Zou je zo mooi staan!!

Verder, a-lijn jurkjes met een zwarte panty en zwart enkellaarsje. Dat maakt de lijn van de benen ook altijd mooi vloeiend bij een zandloperfiguur.

En een goeie bh!! Hup, laat je opmeten en koop een prachtige ;)

18. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Ja. Gister weer wenkbrauwen gekocht middels hairstroketechniek 😂

19. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden
    Haha ik moet echt om jullie lachen .... Als ik mijn post terug lees dan denk ik ook: dit valt bij vreemde/mensen wat me niet kennen heel anders :p

Laat me er even bijvertellen dat ik ná mijn zwangerschap 91 kilo woog (nooit zoveel gewogen, ik droeg alleen maar harembroeken, crocs en een uber lelijk vlece (schrijf je dat zo?) vest.) Ik ben toen 37 kilo afgevallen en had nu achteraf gezien toen een prachtig figuur (53) kilo. Op dat moment vond ik me nog steeds flink en kon er best wel wat vanaf. Nu 1,5 jaar later wéér 12 kilo bijgekomen. Ik jojo altijd op een neer en als ik wéér wat 'voller' ben dan denk ik nee ik koop niks ik wacht eerst dat ik ben afgevallen.

In bijna alle spijkerbroeken (die zitten immers strak ook al is het stretch) puilt mijn kont gewoon veel meer uit dan op de broek op de foto. Misschien moet ik er dan maar wat langs op aan doen (zoals op de foto). Ik weet dat dit grotendeels tussen mijn oren zit maar toch visualiseren mijn ogen het spiegelbeeld. Kon ik maar een knop omzetten .....

@vlindermama: Welkom :) hopelijk kun je hier ook wat tips vinden zodat het wat makkelijker voor je wordt :)

20. Ganesh

Ganesh Bekend lid

21 jan 2014
    500
    2
    18
    Werk, gezin, boeken
    Zuiden

Haha leuk :) moest wel lachen om het feit 'nieuwe wenkbrauwen gekocht' . :D

Deel Deze Pagina