Kopen, kopen, kopen.......

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lilly, Oct 24, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Ben ik doorgeslagen vraag ik mij af.
    Vrijdag hebben wij te horen gekregen dat we een jongen verwachten en gisteren heb ik beddengoed een vloerkleed een kledingsetje, pyama en slaapzak gekocht voor mijn ventje :oops:
    Ik heb zin om te poetsen en op te ruimen.
    Helaas is het kamertje nog niet leeg anders zou ik vandaag nog verf gaan halen en aan de slag gaan!

Las net nog wat tips over spulletjes bij de Kruidvat en spring al bijna weer op mijn fiets om te gaan kijken.....
    O en laten we niet vergeten dat ik vanmorgen ook nog naar de Blokker geweest ben om een campingbedje te kopen :)
    O, en dat leuke wipstoeltje van de prenatal wil ook beslist hebben want die maakt het leven vast een zeker een stuk leuker ;)

En dan zaterdag naar de Markt voor stof voor een boxkleed want wil ook wel eens zelf iets maken, en die dingen zijn zo duur :confused:

Hahaha :) :)
    Als ik zo door ga ben ik over 3 weken klaar met alles en dan?

Echt waar, die 20 weken echo was een soort van teken dat ik nu los mag gaan of zo......
    Hebben jullie dat nou ook of ben ik gewoon een shopaholic en een controlfreak?

2. Sanne

Sanne Fanatiek lid

Sep 18, 2005
    3,691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Haha je bent zeker niet de enige met dit probleem, ik blijf ook vanalles kopen :)

3. eliesja

eliesja VIP lid

Oct 3, 2005
    8,226
    0
    0
    @t Home
    Geniet er lekker van zou ik zeggen. ;)
    Ik heb me ook ziek gekocht toen, alleen maar leuk en het is denk ik alleen maar fijn als het kamertje lekker klaar is, mischien ben je vanaf die 30 weken wel erg moe en heb je weinig zin nog! ;)

4. slingding

slingding VIP lid

Apr 9, 2006
    5,425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    wij hebben nu al zoveel kleertjes dat het niet eens aankan want dan is het er al uit gegroeid.
    Las van de week ook hier iemand die dacht dat het een meisje zou worden maar bij de bevalling bleek het een jongen te zijn, die dromen heb ik ook al gehad daarom heb ik een neutrale kamer en wgen en alleen nu nog maar een paar geslachtgekleurde kleertjes.

5. runner

runner VIP lid

Jan 12, 2006
    5,387
    0
    0
    katwijk ZH
    ohhh, erg he!
    ben vanmorgen dus ook naar de kruitvat gevlogen, haha.
    heb met mezelf afgesproken dat ik voorlopig mijn portemonee dicht laat zitten, tot de jonge gezinnen beurs natuurlijk, en laat die over anderhalve al zijn! hihi. zou het me lukken?

6. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Hihi, de nesteldrang... en koopziekte ;)
    Ach, ik heb het ook hoor. Heb al zo veel kleertjes... mar wil nu even wachten tot na de echo. En als ik weet wat het wordt is het ook een stuk makkelijker shoppen! :D

7. eve

eve Fanatiek lid

Apr 26, 2006
    4,525
    0
    0
    Den Haag
    Ik had precies hetzelfde na de 20 weken echo. Heb toen zowat de hele uitzet in een paar weken tijd gekocht. Gaf ook wel een gerust gevoel toen ik alles in huis had. Je weet immers niet hoe je je met 30 weken voelt. Ik voel me nu op zich nog prima maar heb niet meer die energie van 10 weken geleden en ben dus blij dat ik toen alles gekocht heb :D

Het is gewoon zalig om allerlei spulletjes voor je kleintje te kopen! Enige nadeel is dat je steeds weer iets ziet wat je leuk vindt en dan dus snel te veel koopt... :oops:

8. ramona

ramona Fanatiek lid

Mar 9, 2005
    1,200
    2
    0
    Huismama
    Zundert
    Hahaha nou geniet er lekker van en shop ze verder :)

9. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    bij het kruidvat hadden ze boxkleden van 9 euro! erg leuk..

enne.... ik koop ook gewoon door.

Karin

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Ja, maar heb een erg grote box gekocht. Hij is ook vierkant dus tot nu toe zijn alle standaardkleden te klein en/of rechthoekig. Sommige kun je wel bestellen in andere maten maar die kosten dan gelijk 60 euro of zo :(

Ach vind het wel leuk even zelf te freubelen en heb momenteel alle tijd dus..... ;)

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    Whahaha :) :) :)

Heb trouwens zojuist via marktplaats een heel leuk babypakje gekocht, 2e hands van een heel duur merk maar zag er nog super uit :)

Hopelijk komt het snel binnen :D

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    succes met maken vanhet kleed dan!

Karin

13. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

Mar 22, 2006
    2,691
    0
    36
    utrecht
    Hallo,

Ik heb ook gelijk na me 20wkn echo meteen inkopen gedaan. Ik dacht dat ik gek werd, alles wat ik zag wilde ik hebben.

Het is heel normaal dat je gelijk van alles wil kopen. ;)

14. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ik heb daar nu al last van! :)

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

Jun 1, 2006
    4,842
    0
    36
    Bussum
    hihi :D Nou veel succes dan maar want er zijn zoooooooveel leuke spulletjes te koop!
    Ik heb nu wel een rompertjes stop ingevoerd want naast degene die ik zelf had gekocht heb ik er ook al een suk of 10 gekregen, nog even en mijn beeb heeft voor elke dag van de maand een ander rompertje ;)

Maar het schijnt dat je niet genoeg van die dingen kan hebben dus.......

16. Mandytjuh

Mandytjuh Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    1,864
    0
    0
    Hostess Felicitas, Jonge Gezinnen
    Nijmegen
    hihihi ik heb er ook last van hoor...
    mijn man vond al dat ik een gat in mn hand had, maar nu zie je die hele hand niet meer zegt hij hahahahahha
    maaaaaar ik heb nog een paar dingetjes die ik wil halen, maar daar wacht ik mee tot ik op de jongegezinnenbeurs ben zal vast wel weer een paar eurocentjes schelen ;)

maar het blijft leuk al dat kleine spul

17. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    pffff ik ben ook helemaal doorgeslagen... en heb nog niet eens de 20 wk echo gehad. Wij willen niet weten wat het wordt dus daar hoef ik niet op te wachten ;)
    Als het aan mij ligt loop ik iedere dag ff de HEMA binnen, ben echt verslaafd aan de HEMA en ik blijf dat mandje maar volladen whoehahahah :D:D

18. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    Hier nog één hoor haha...mijn vriend moet me soms wel even afremmen want op zich hebben we nog voldoende tijd en om nou alles in 1 keer te kopen is ook zo´n aanslag op je rekening hihi.
    Maar het is wel een voordeel dat je natuurlijk alle koopjes zo ieder keer in de gaten kunt houden..dat doe ik wel heel goed.

19. Kathy

Kathy VIP lid

May 22, 2005
    5,535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hihi, ik was net zo en nu nog. Ik kan het gewoon niet laten om iets te kopen, het is allemaal toch zo leuk en lief, te mooi om te laten liggen.

20. Sellie

Sellie Lid

Mar 8, 2006
    78
    0
    0
    oh, ik ken het.
    In het begin van mijn zwangerschap heb ik ook allerlei nieuwe dingetjes gekocht..
    Maar moet wel zeggen dat ik ondertussen weer andere, nog leukere dingen heb gezien, waardoor ik nu ook veel dubbel heb... Ook niet altijd handig ;)

Share This Page