Ik ben, sinds ik hem voor het eerst zag, helemaal weg van de kindekeklein wieg. Nu zag ik er eentje op marktplaats en dacht laat ik eens een bod doen...je weet maar nooit. [is voor ons vierde en laatste kindje en nieuw vond ik hem een beetje duur] En wat denk je ... ze gingen akkoord! Heb hem inmiddels binnen en hij is echt nog als nieuw, maar 5/6 weken gebruikt. Hij kan voorlopig nog even naar zolder, maar hopelijk mag hij snel hangen. Er zit geen hemeltje bij, maar die wil ik zelf maken...of misschien ook van marktplaast halen.
Geweldig! Vind ze ook super leuk, maar kon bij ons zo 1, 2, 3 geen plakje verzinnen om het op te hangen Heel veel plezier ermee!
Wij willen een haak in de woonkamer, onze slaapkamer en in de babykamer. Dus ipv de box meteen in huis...de eerste maand(en) de hangwieg.
wij hebben onlangs op de jonge gezinnenbeurs de sleepababy hammock gekocht. eigenlijk wilde ik geen wieg kopen. hooguit lenen. maar toen we deze zagen hadden we allebei zoiets van: hebben. dus gelijk gekocht. http://www.sleepababy.com/dutchhammock.htm