Mmmm, ik heb nog eigenlijk bijna niets gekocht... Heb, onder druk van mijn vriend, inmiddels wel de meubeltjes voor de babykamer besteld, maar wat ik er verder van ga maken...?!? Mijn vriend is nu weer 5 weken weg, dusgrote kans dat het hele kamer-project weer stil komt te liggen. Ik kan helemaal niet goed shoppen en al helemaal geen keuzes maken. Van zijn moeder krijgen we de kinderwagen, dus die is ook meteen besteld. Een box krijg ik ook nog. En verder hebben we al aardig wat kleertjes en knuffels kado gehad. Dus ik geloof dat ik dat deel maar beter uit kan stellen tot er wat grotere maten nodig gaan zijn. Ik weet niet waar ik moet beginnen, vrees ik, dus ik blijf maar voor me uit schuiven. Ik hoop maar dat ik straks zo'n nesteldrang krijg dat ik dan ineens alles wel kan gaan kopen.
Nou Cis, dat is wel lekker voor je portemonnee hoor! Ik heb al aardig wat gekocht, ook veel 2e hands hoor anders is het voor ons niet te doen. Op twee dingen hebben we niet bezuinigt, de kinderwagen (we wandelen veel en hopelijk komt er ooit nog een 2e) en de kledingkast. Maar dat is er dan wel een die niet perse voor een baby is dus daar kan ons kindje in principe tot de pubertijd wel mee doen! Gelukkig moet ik nog een hoop dingetjes hebben want heb mezelf nu echt een rompertjes stop opgelegd we zijn nu met de kamer begonnen. De verf en behang zijn binnen dus kan straks weer lekker accesoires gaan kopen..........Lekker naar de Ikea en zo, joepie!
zal je even waarschuwen het houdt niet op na de geboorte hoor hahaha ik ben 1,5 jaar na de geboorte pas een beetje genezen van de koopziekte
Ik ben nog steeds niet genezen..HELLLPPP! Ging gister voor de oudste nog even een muts das en handschoenen halen,kom ik terug met een zak kleding van ruim 200 euro! voor de jongens..Steeds zeg ik weer ze hebben nu echt niks meer nodig..mijn man luisterd al niet eens meer.Ik praat mezelf ook vaak goed, ach wat jeroen niet meer past krijgt lars toch..en wat lars niet mer past de derde? en als het een meisje is verkoop ik het toch?..Soms kunnen we het geld niet eens missen maar moet dan echt iets meenemen...Echt heel erg zo was iknooit! Echt niet was vreselijk zuinig en sparen sparen sparen maar nu heb ik ook geen handen meer!
HAHAHA, zullen we de hormonen maar de schuld geven Ik heb nu vooral veel zin om de aankleding van het kamertje te gaan doen maar kan het idd ook niet laten om als ik in de buurt ben de Hema, Prenatal of Zeeman in te lopen en nog ff iets te kopen......
vanaf de eerste echo bij 6.3 weken ben ik ook los gegaan....kleertjes beddegoed knuffels, kamertje geverfd etc etc, ik vindt het geweldig en alle centen die in mijn handen komen gaan er ook meteen weer uit voor de nieuwe baby...... mensen kunnen dalijk niets meer voor me kopen omdat ik al zoveel van mezelf heb