Kopen mensen dit serieus????

Discussie in 'De lounge' gestart door Sarah84, 16 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb geen kat maar ik kan het me goed voorstellen dat je wel de lusten (lieve kat) wilt hebben maar niet de lasten (kapot bankstel en gekrab op je huid ieuw) Ik ken wel een aantal mensen met een kat en dan denk ik.. lief beest maarre niet voor bij mij thuis.
    Ik vindt het een mooie oplossing, en hoeveel vrouwen gebruiken zelf nepnagels/gel of acrijlnagels, die hebben daar toch ook geen last van?
    ik zou gewoon kijken hoe het de kat en jezelf bevalt,
    en de kleur vind ik cool:D

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Daarom zei ik ook: "naar mijn mening". ;)

3. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Aww vind het er best wel schattig uitzien! maar zou het niet gebruiken als ik niet zeker wist of het ze geen pijn ofzo deed want dat wil ik mijn schatjes echt niet aandoen!

4. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Afschuwelijke dingen vind ik het. Een kat is toch geen mode popje?!

En als je echt veel krab problemen hebt snap ik dat je op een gegeven moment zo iets gaat proberen. Maar zoals het n het artikel staat lijkt het alleen voor de show te zijn. En dat vind ik niet normaal.

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Aaahhh vind dit echt zielig :( Het ziet er net zo uit als die aangeklede minihondjes.. als een mode item :(

Al zou mijn kat er misschien baat bij hebben, ze vergeet dr nagels in te trekken als ze loopt.. dus wandelen over een kleedje/iets van stof zorgt ervoor dat ze haast dr nek breekt omdat ze blijft haken :p

Deel Deze Pagina