Anders wachten op de uitverkoop bij de Bijenkorf. Dan is het niet meer zo vreselijk duur en is de drempel wat lager?
ook niet voor een geurtje of boeken? Ik heb zelf ook in een een dergelijke winkel gewerkt en werd daar zo chagarijnig van als mensen zo'n inwisseltruc deden. Sommigen lieten het je met sinterklaas bijvoorbeeld zelfs eerst nog allemaal inpakken al cadeautje, zodat het minder vooropgezet leek.
Normaal koop ik ook niet bij de bijenkorf omdat ik het te duur vind. Maar als ik dan toch een cadeaukaart zou hebben dan zou ik hem er uitgeven ook
Anders koop je iets van 100 E en dan breng je het weer retour. ws krijg je dan wel je geld. zo werkt het bij de hema en prenatal bv wel. Beetje omslachtig, maar wel de moeite. 100 E is best veel geld.
Je kan iets met de bon kopen, terugbrengen bij kantenservice en je krijgt dat een kassabon met tegoed, deze kun je bij en kassa ook inwisselen voor geld. Staat ook allemaal op de site. Je kan dus ook via site bestellen en in winkel retourneren. Succes!
En zo staat het op de site. Ja het kan, heb het zelf ook eens gedaan. "Wanneer u met een Cadeaucard of via iDeal heeft betaald, dan ontvangt u een tegoedbon van de Bijenkorf. Deze is drie maanden geldig in alle filialen van de Bijenkorf, maar kan ook worden uitbetaald in contanten."