25 mei wordt ons zoontje 1 jaar. Ik wil een mooie taart voor hem bestellen (aangezien ik zelf niet kan bakken ) Bij ons in de familie heeft iedereen altijd een fototaart...voor Luca wil ik iets speciaals. Ik heb wat rondgesurft en kom de mooiste taarten tegen, maarja dat is allemaal niet zo in de buurt van ons...en om nou 2 uur te gaan rijden voor een taart... Ik heb 1 site gevonden bij ons in de buurt, maar zij neemt geen bestellingen meer aan voorlopig. Wie weet waar ik leuke taarten kan bestellen? Of heeft hier iemand als hobby taarten bakken en wil er eentje voor mijn zoontje bakken? Dit zijn de taarten wat ik bedoel: http://www.taartenvanpetra.nl/kindertaarten.html Groetjes Chantal
He Chantal! Die taarten zijn gaaf! Ik vind die van bert en ernie echt geweldig! Ik ga ook maar eens opzoek.. aangezien Lars 19 mei jarig is
ff op Google in tikken "verjaardagstaart"of "taarten" en je krijg diverse site's die door heel nederland bezorgen Veel plezier alvast.. en neem evt voor Luca een klein taartje waar hij lekker in mag graaien.....
Hoihoi! Voor mijn zoontje had ik een Jip en Janneke-taart van de HEMA. Heel leuk, de taart is verdeeld in 9 vakjes, die 9 vakjes hebben allemaal een apparte afbeelding en kleur, en zijn dus gemakkelijk te snijden. Het is een vierkante taart, en hij kostte 8,95-, dus dat is nog te doen. Heel veel succes met je zoektocht naar een geschikte verjaardagstaart! Liefs xxx, Debby
oek oek, leuk heh? janette, ik heb op google gezocht, maar kom steeds op dezelfde sites terecht Debby, die had ik ook gezien...vond die ook errug leuk, maarre er komen iets meer mensen dan 9 Hebben een grote familie en ze willen allemaal op de 1ste verjaardag komen
Misschien een domme vraag, maar zijn er ook speciale gebakjes voor babys? Want ik wil Lars graag laten kliederen met een eigen gebakje, maar heb het idee dat hij het huis door stuitert van al die suiker Of zal dat wel meevallen?
Dar had ik ook al aan gedacht, om een workshop te gaan doen. Maar ik ben zo'n bakwonder...zit ik dan zonder taart te kijken omdat die is mislukt Oek oek, dat vroeg ik me ook al af. Luca stuitert zo namelijk ook al door de kamer...zonder taart Ik heb via pb een site doorgemaild gekregen. Heb net een mailtje gestuurd...wie weet wordt dat wel wat.
Volgens mij heb je bij de bakker ook zogenaamde 'suiker vrije' gebakjes, misschien dat iets voor hem om mee te kliederen?
@chantalk zou ff vragen op me werk bij welke site zij altijd de taarten bestellen... ( geboortetaarten)
Ik maak ook zelf taarten normaal ook op bestelling, maar nu ik nog maar 5 weken te gaan heb kan ik niet lang meer in de keuken staan, anders had ik je wel willen helpen. Het is tenminste weer eens wat anders dan de standaard slagroomtaarten van de bakker zeggen de meeste mensen die dit soort taarten bestellen.
Weet niet of het overal zo is, maar bij ons kan je zulke taarten ook gewoon bij de bakker bestellen. Wij hebben 3 bakkers in het dorp, en ze hebben ze allemaal, en ook nog heel veel andere leuke taarten!
thanx voor het meedenken allemaal Maaike (geloof ik?) dat dacht ik dus ook is weer eens wat anders...