Hoe oud ben je? Heb je een kinderwens? Hoeveel kinderen heb/wil je? Wat is je haarkleur? Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Wat is je favoriete kledingstuk? Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Heb je huisdieren? Wat is je favo vakantieland? Wie is jouw grote voorbeeld/held? Wat was je hoogste opleiding? Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Heb je goed contact met je buren? Koffie of thee? Heb je ooit iets gestolen? Heb je een strafblad? Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Waar heb je spijt van? En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt?
Hoe oud ben je? - 28 Heb je een kinderwens? - ja Hoeveel kinderen heb/wil je? - 1 zoontje Wat is je haarkleur? - donker blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - geen 1 programma Wat is je favoriete kledingstuk? - lekker zittende broek, met blouse of trui Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - normale schoenen geen merk, sportschoenen van Nike Heb je huisdieren? - 1 hond en 1 konijn Wat is je favo vakantieland? - Schotland Wie is jouw grote voorbeeld/held? - mijn zoontje Wat was je hoogste opleiding? - mbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - hoop erg rijk Heb je goed contact met je buren? - wonen hier pas 3 maanden, maar tot nu toe goed Koffie of thee? - thee Heb je ooit iets gestolen? - nee Heb je een strafblad? - nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - bungjee jumpen Waar heb je spijt van? - dat ik de pluimbon die nu over datum is nooit heb gebruikt. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - van een paard afvallen en er vervolgens nooit meer op gegaan.
Hoe oud ben je? - 23 Heb je een kinderwens? - ja Hoeveel kinderen heb/wil je? - ik zou graag 2 kinderen willen Wat is je haarkleur? - bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - voor geen enkel tv programma Wat is je favoriete kledingstuk? - mijn trenchcoat Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - invito Heb je huisdieren? - ja een heilige birmaan poes van 8 maanden oud Wat is je favo vakantieland? - Zuid-Afrika, maar ik zou heel graag een keer naar Cuba willen Wie is jouw grote voorbeeld/held? - Nelson Mandela Wat was je hoogste opleiding? - Mbo spw Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - Met 2 mooie kids in een leuk huis Heb je goed contact met je buren? - Met de ene wel, de ander heeft vrijdag nog de politie op ons afgestuurd ](*,) Koffie of thee? - thee Heb je ooit iets gestolen? - nee Heb je een strafblad? - nee, anders zou ik mijn werk niet mogen uitvoeren Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - van huis weggelopen voor een paar uurtjes Waar heb je spijt van? - dat ik heb gelogen tegen mijn ouders (10 jaar geleden) En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - Nog niks
Hoe oud ben je? 20 jaartjes Heb je een kinderwens? ja heel erg groot en is onderweg Hoeveel kinderen heb/wil je? 2 kindjes Wat is je haarkleur? donker blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? De pfaffs Wat is je favoriete kledingstuk? Dat vindt ik een moeilijke heb ik niet echt Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? nike Heb je huisdieren? Ja 2 katjes Wat is je favo vakantieland? griekenland/spanje Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn ouders Wat was je hoogste opleiding? Ben ik nu nog mee bezig opleiding voor filiaalbeheerder Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Als gelukkig getrouwde mamma. Heb je goed contact met je buren? Ja zijn oudere mensen totaal geen problemen mee Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Ja vroeger een keer een punteslijper Heb je een strafblad? Nope Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Doe nooit gekke dingen Waar heb je spijt van? Dat ik vroeger zo eigenwijs was dat k altijd ruzie met me moeder had En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Dat ik degene die me zo zwart heeft gemaakt voor paar jaar geleden niet een knal verkocht heb
Hoe oud ben je? -ik ben 23 Heb je een kinderwens? -ben op het moment zwanger Hoeveel kinderen heb/wil je? -we hebben er eentje de 2de is onderweg, we willen er graag 4 maar eerst deze maar eens geboren laten worden daarna zien we wel. Wat is je haarkleur? -donkerbruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? -House m.d Wat is je favoriete kledingstuk? -in een training thuis Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? -kijk niet zo naar de merken koop gewoon wat ik leuk vind maar draag heel graag K-swis omdat ze zo zalig zitten. Heb je huisdieren? -jammer genoeg niet meer Wat is je favo vakantieland? -Turkije Wie is jouw grote voorbeeld/held? -mijn mama Wat was je hoogste opleiding? -kapster Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? -hopelijk gezond en gelukkig met mijn man en kindjes in een eigen huis Heb je goed contact met je buren? -met de huidige niet echt hopelijk veranderd dat als we verhuisd zijn. Koffie of thee? -koffie Heb je ooit iets gestolen? -nope Heb je een strafblad? -ook niet Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? -in de vijver voor ons gemeentehuis gesprongen midden in de winter Waar heb je spijt van? -nergens En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? -dat ik de kans niet heb gekregen op een degelijke manier afscheid van mijn mama te nemen. _________________
Hoe oud ben je? 27 Heb je een kinderwens? Yep een hele grote Hoeveel kinderen heb/wil je? Wij zijn al blij met 1 kindje, als dat lukt. Wat is je haarkleur? Donkerbruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Grey's Anatomy en Prisonbreak en K1 vechtsport. Wat is je favoriete kledingstuk? Jeans Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? K-Swiss Heb je huisdieren? Ja, een Franse Bulldog Sticht en 1 kat Jinxy Wat is je favo vakantieland? Amerika Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn vader en mijn moeder (hoe cliche) Wat was je hoogste opleiding? HBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Moeder, met een gezellig huishouden, vrienden en veel geluk. Heb je goed contact met je buren? Ja, met allemaal. Koffie of thee? Koffie Heb je ooit iets gestolen? Ja, toen ik aan het puberen was, make up bij de hema. Heb je een strafblad? Nee. Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Bungeejumpen Waar heb je spijt van? Dat ik zo over me heen heb laten lopen door mijn vorige werkgever. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? De kans om in Amerika te werken.
Hoe oud ben je? - 23 Heb je een kinderwens? - ja Hoeveel kinderen heb/wil je? - ik heb momenteel 1 zoontje maar wil graag nog een kindje Wat is je haarkleur? - chocolade bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - de pfaffs Wat is je favoriete kledingstuk? - zwarte nette broek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - vaak geen merk Heb je huisdieren? - Ja een kat, en een gemuteerde hamster iemand interesse? Wat is je favo vakantieland? - Turkije Wie is jouw grote voorbeeld/held? - Mijn moeder Wat was je hoogste opleiding? - MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - In spanje met mijn eigen pensionnetje Heb je goed contact met je buren? - Met de ene kant wel maar met de andere kant totaal niet en dat wil ik ook niet hahaha Koffie of thee? Koffie in de ochtend om mijn moter te starten en thee in de middag om lekker te relaxen Heb je ooit iets gestolen? - ja vroeger een lolly bij de supermarkt Heb je een strafblad? - nee gelukkig niet Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - daar laat ik me maar niet over uit Waar heb je spijt van? - dat ik de laatste jaren zoveel heb gegeten dat ik nu zo dik als een varken ben en er nog steeds niet aan doet En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - Dat ik mijn vorige werkgever niet zo diep de grond in heb geschopt nadat hij me heeft ontslagen ... ... en nu worden ze gvd miss nog Reisbureau van het jaar ook
Hoe oud ben je? * 22 Heb je een kinderwens? * Ja Hoeveel kinderen heb/wil je? * Heb er nu 1, maar wie weet in de toekomst! Wat is je haarkleur? * Donkerbruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? * Voetbalvrouwen en Grey's Anatomy Wat is je favoriete kledingstuk? *Mijn nieuwe jas! Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? * Ik koop nooit merk schoenen Heb je huisdieren? * 1 poes, Romi Wat is je favo vakantieland? * Griekenland Wie is jouw grote voorbeeld/held? * Mijn mama Wat was je hoogste opleiding? * MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? * Getrouwd, mooi huisje, lieve kindjes en een leuke baan Heb je goed contact met je buren? * nee Koffie of thee? * Thee Heb je ooit iets gestolen? * Ja Heb je een strafblad? * Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? * Ik ben heel saai, ik weet niets Waar heb je spijt van? * Dat ik mij zo gek heb laten maken door mijn oude filiaalmanager En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? *Dat ik niet gelijk een goede kinderwagen heb gekocht!
Hoe oud ben je? 26 Heb je een kinderwens? Op dit moment even niet meer Hoeveel kinderen heb/wil je? Ik denk 3, hoewel ik het nu al pittig vind met 1 Wat is je haarkleur? Bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Geen één, maar heb wel favorieten: Grey's Anatomy, House, America's Next Topmodel Wat is je favoriete kledingstuk? Indian Rose spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Niet echt speciaal een merk maar koop meestal laarzen Heb je huisdieren? Ja een Franse Bulldog Wat is je favo vakantieland? Denemarken, wil graag de rest van Scandinavie ook nog gaan bewonderen Wie is jouw grote voorbeeld/held? Oprah! Wat was je hoogste opleiding? Ik mag bijna HBO zeggen Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Leuke baan, een stel kindjes, eigenlijk gewoon lekker burgerlijk Heb je goed contact met je buren? Ja, niet teveel maar kunnen altijd bij elkaar aankloppen en zo nu een dan een bakkie koffie Koffie of thee? Thee (hahah, of kopje koffie bij de buren) Heb je ooit iets gestolen? Ja Mijn ouders spaarden van die 5 gulden munten in zo'n buis, pikte ik wel es wat uit Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Een kind baren, vind het nog steeds maf dat zoiets 'zomaar' kan Waar heb je spijt van? Dat ik een aanbieding van een baan niet aangenomen heb vorig jaar omdat ik daar geen zekerheid had en dat project loopt nu als een tiet. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Eh.. Die baan aangenomen En dat ik niet wat vaker voor mezelf opkom, in het algemeen. Ben soms een onzeker miepje, beetje jammer.
Hoe oud ben je? 28 Heb je een kinderwens? Ja Hoeveel kinderen heb/wil je? 1, en 1 op komst Wat is je haarkleur? Donkerblond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? De Pfaff's, House Wat is je favoriete kledingstuk? Mijn huispak Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Niet een bepaalde merk, maar draag graag laarzen Heb je huisdieren? Ja, 1 hond en een hamster Wat is je favo vakantieland? Spanje, Duitsland Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn ouders (lekker cliche ) Wat was je hoogste opleiding? HBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Moeder van 2 mooie zonen, gelukkig getrouwd, en hopelijk hogerop binnen het bedrijf. Heb je goed contact met je buren? Ja, maar niet meer als een praatje Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? Nee (saai he ) Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Tsja, uuhhh ben ooit in het donker van een zwarte piste afgesnowboard. Was erg dom, maar wel lekker voor de adrenaline Waar heb je spijt van? Genoeg dingen, maar daar leer je achteraf ook van. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Niets, ik vertrouw op mezelf. Als ik ooit iets heb afgewezen zal dat wel met een reden zijn geweest.
Hoe oud ben je? 29 Heb je een kinderwens? Momenteel niet. Hoeveel kinderen heb/wil je? Heb er 1, misschien ooit nog een tweede. Wat is je haarkleur? Donkerblond. Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? Geen enkel. Wat is je favoriete kledingstuk? Een bruine rok met 2 lagen (beetje moeilijk uit te leggen, ding ziet er nogal ingewikkeld uit). Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Verschillende merken. Heb je huisdieren? 1 kat en 2 cavia's, tot voor kort ook nog een hond. Wat is je favo vakantieland? Australië Wie is jouw grote voorbeeld/held? Heb ik niet. Wat was je hoogste opleiding? Havo/MBO+ Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Misschien wel in het buitenland, hopelijk een leuke baan, gezond en gelukkig met mijn gezinnetje. Heb je goed contact met je buren? Prima, heb heel gezellige buren. Koffie of thee? Thee, krijg snel maagkramp van koffie. Heb je ooit iets gestolen? Ja, als kind, vooral snoep, duurste wat ik gestolen had was een sjaal, omdat ik een pestbui had en al een kwartier bij de kassa stond , maar goed, toen was ik denk ik 12 ofzo. Heb je een strafblad? Nee. Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Vertel ik niet, was te gek voor woorden. Waar heb je spijt van? Dat ik een aantal jaar geleden nog wel eens over me heen liet lopen, heb ik nu wel afgeleerd. En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Gelijk een goede opleiding na de Havo was gaan doen met een diploma waar je wat aan hebt en waar je een leuke, goedbetaalde baan mee kunt vinden.
Hoe oud ben je? -27 Heb je een kinderwens? - Nee, ik heb namelijk al een dochter en een tweede willen we voorlopig niet. Hoeveel kinderen heb/wil je? - 1 (misschien ooit 2) Wat is je haarkleur? - Rood Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? - Dancing Queen Wat is je favoriete kledingstuk? - Heb ik niet, tis maar kleding. Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? - Ik koop geen merkschoenen Heb je huisdieren? - Nee en die komen er ook niet. Wat is je favo vakantieland? - Spanje Wie is jouw grote voorbeeld/held? - Niemand, ik zet niemand op een voetstuk Wat was je hoogste opleiding? - MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? - Geen enkel idee, ik hoop dat ik dan beter ben Heb je goed contact met je buren? - jawel Koffie of thee? - Koffie Heb je ooit iets gestolen? - Ja Heb je een strafblad? - Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? - Ik doe geen gekke dingen Waar heb je spijt van? - Dat zeg ik niet En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? - Ik heb alles wat ik wil dus eigenlijk geen flauw idee _________________
Hoe oud ben je? 28 Heb je een kinderwens? ja Hoeveel kinderen heb/wil je? Ik heb een dochter, maar zou over een paar jaar wel voor een 2e willen gaan. Wat is je haarkleur? donkerblond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? hm, geeneen. Wat is je favoriete kledingstuk? broek en een shirt Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? geen merk Heb je huisdieren? nee Wat is je favo vakantieland? Turkije, Griekenland Wie is jouw grote voorbeeld/held? heb ik niet Wat was je hoogste opleiding? MBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Getrouwd met 2 kids en een koophuis Heb je goed contact met je buren? ja Koffie of thee? thee Heb je ooit iets gestolen? nee Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? doe niet zoveel gekke dingen Waar heb je spijt van? van zoveel En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Van nog veel meer
Hoe oud ben je? 28 Heb je een kinderwens? Nope, niet meer iig Hoeveel kinderen heb/wil je? Wij hebben 3 kinderen en dat vinden we meer dan genoeg Wat is je haarkleur? Bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? vroeger ATWT, maar nu niet 1 meer Wat is je favoriete kledingstuk? M'n spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Geen merk, gewoon schoenen die me lekker zitten Heb je huisdieren? Heb een poes genaamd Solo Wat is je favo vakantieland? heb ik niet, al is mijn wens nu dat ik ooit na Australië toe kan Wie is jouw grote voorbeeld/held? Ik ben mijn eigen voorbeeld en mijn man is m'n held Wat was je hoogste opleiding? hmmm...lbo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? 10 jaar ouder en nog gelukkig dan dat ik al ben Heb je goed contact met je buren? niet goed, niet slecht Koffie of thee? Thee Heb je ooit iets gestolen? zat...alleen snoepjes haha Heb je een strafblad? Nope Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Per ongeluk een hooischuur bij mijn school in de fik gesoken en daarna 112 gebelt. Vielen gelukkig geen gewonden. Waar heb je spijt van? bovenstaande dus En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? eigenlijk nergens van...tot nu toe dan
Hoe oud ben je? 24 Heb je een kinderwens? ja, wil graag een 2e kindje op den duur... Hoeveel kinderen heb/wil je? heb 1 kindje, we zouden er graag 3 of 4 willen krijgen Wat is je haarkleur? donker blond Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? mc loads daughters, house Wat is je favoriete kledingstuk? spijkerbroek Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? geen merk, gewoon wat ik leuk vind Heb je huisdieren? ja, onze witte herder Boy! Wat is je favo vakantieland? Indonesië was erg mooi, lombok Wie is jouw grote voorbeeld/held? Mijn held is Boy en mijn zoontje Wat was je hoogste opleiding? HBO Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? groot gezin en gelukkig met mijn man Heb je goed contact met je buren? 1 kant wel, gaan we ook geregeld mee koffie drinken etc. Koffie of thee? thee Heb je ooit iets gestolen? ja, wasknijpertjes toen ik een kind was. Vond ik heel erg... Heb je een strafblad? nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Als een haan verkleed de vogeltjesdans doen in het dorp, was mijn vrijgezellenfeestje. Waar heb je spijt van? Nergens van En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Nog niks, is er iets, dan wil ik het nog gaan doen. Heb nog een heel leven voor me hopelijk!
Hoe oud ben je? Nog net 22 Heb je een kinderwens? Zie banner Hoeveel kinderen heb/wil je? 2 Wat is je haarkleur? Bruin Voor welke tv-programma's blijf jij thuis? gtst en de kouden kooi Wat is je favoriete kledingstuk? ehh maak me niet zo druk om kleding, heb toch meestal werkkleding aan Welk merk schoenen koop je altijd of vaak? Gewoon onbekende merken,net wat ik tegen kom Heb je huisdieren? Jep. 2 poezen, 1 kater, 1 bruine labrador en 1 konijn Wat is je favo vakantieland? Ga niet zo vaak op vakantie. ben 1x in Spanje geweest en 1x weekendje Parijs Wie is jouw grote voorbeeld/held? Heb ik niet Wat was je hoogste opleiding? Mavo Hoe zie jij jezelf over 10 jaar? Getrouwd en 2 kindjes. Lekker gelukkig Heb je goed contact met je buren? Gaat Koffie of thee? Sinds mijn zwangerschap thee Heb je ooit iets gestolen? Ja toen ik 10 was Heb je een strafblad? Nee Wat is het gekste wat je ooit hebt gedaan? Ehh sex op de vriezer? Waar heb je spijt van? Dat ik na de middelbare school niet ben gaan doorleren En waarvan heb je spijt, dat je het NIET gedaan hebt? Kan zo snel niets bedenken
hahahahaha ik zat niet goed op te letten en dacht dat jij het lijstje van thunder had gequote met haar andwoorden. HUh Thunder al 30? Dat gaat snel!