Roompot verder met landal Nog meer parken in handen van roompot…. koos konijn en bollo samen hokken?? hier kids behoorlijk bollo fan dus hopelijk blijft de knuffelbeer
ik ben benieuwd... ik hoop dat ze wel 2 parken houden... dus in naam verder- maar verder wel de standaarden van landal aanhouden zeg maar... En zo 2 typen parken houden. Net zoals veel winkels uiteindelijk tot dezelfde keten behoren..
Ik hoop en denk dat ze het wel gescheiden gaan houden, anders zullen ze veel klanten verliezen ben ik bang. Roompot vind ik verschrikkelijk. En bolle is vele malen leuker.
Ik snap niet dat landal deze stap zet. Ze lopen volgens mij goed en hebben een goed imago. Ik had liever gezien dat ze centerparcs overnemen dat is ook oud/vies.
Team landal. Grote kans dat er niet veel verandert. Hopelijk nemen ze niet het hygiëneprotocol over van Roompot
Landal is al jaren in handen van investeringsmaatschappijen. De laatste overname was een paar jaar geleden. Toen zijn ze begonnen met bezuinigingen en een gigantische reorganisatie. Alles om de boel met zo veel mogelijk winst weer te verkopen, wat nu dus is gebeurd. Landal als organisatie wat het vroeger was is het niet meer. Wat dat betreft maakt het denk ik weinig uit door wie ze nu zijn overgenomen.
https://www.parkvakanties.nl/blog/roompot/blijft-landal-bestaan-landal-overname-roompot/?fbclid=IwAR2EQygWVU6xLHrwqwlcbXEtKPLaEWZ_X3454Ca65GTnd4EaRO_MlqcJgNg