Ja dat is die op tv is geweest. Die staat ook op videoland, maar je kunt daar een week vooruit kijken. Dus die van aanstaande maandag staat er ook al op.
Nouja, die stem kan ze weinig aan doen maar de manier waarop ze praat vind ik ook wel tenenkrommend zeg. Maar ze is goed in haar vak. Hoewel ik echt niet alles mooi vind. Smaken verschillen.
Ps) ik ben op zoek naar dat rode truitje met die vleermuis mouwen die meisje in aflevering Utrecht de erste tien minuten draagt….
Ik vind de keuken en het mozaïek ook niet mooi. Dan zie je echt wat een strakke spoelbak en een ander blad kan doen. Al zijn die items snel te vervangen. En ik had liever grote strakke tegels gehad dan mozaïek, wat waarschijnlijk ook goedkoper was geweest. De zolder vond ik wel heel gaaf, dat ze daar nu ook een kamer van kunnen maken. Dus niet qua styling, maar bouwkundig. O en Roos, ik vind het zo fijn dat ze lekker zichzelf blijft. Ze heeft al veel kritiek gehad en ze blijft gewoon wie ze is. Kan ik alleen maar jaloers op zijn. En sommige ideeen vind ik over de top, maar ik heb vast voor haar een redelijk saai huis
Toen ik dat eens zei tegen een kennis die hem in het echt kent zei ze: “snap ik, iedereen is een beetje verliefd op Bob!”
https://www.ditjesendatjes.nl/dit-is-de-partner-van-kopen-zonder-kijken-hottie-bob-sikkes/ (Ik weet dit ook pas sinds kort hoor )
ze had toen een bijzondere zonnebril op tijdens de hele uitzending, ook in huis, ze werd behoorlijk afgekraakt.
idd, social media. Op haar stem, haar uiterlijk, haar doen en laten. Waar eigenlijk niet over? Maarja, zo gaat dat tegenwoordig blijkbaar.
Had ik niet gedacht. Wat ik wel altijd stom vind is dat Bob een wc steevast een plee noemt. Klinkt zo lomp uit de mond van een verder nette man.
Nou afgewerkt ?? Voor het oog dan. Mijn man werkt voor dat programma en hij zegt vaker . Als de camera’s weg zijn kun je erna een ploeg inhuren voor de afwerking . Want dat schijnt zo slecht te zijn….. Die Bob komt er alleen even langs voor zijn praatje op te nemen en verder komt hij tussendoor helemaal niet langs om eens te kijken ofzo.