Nee maar dan is er toch ook geen nood? Als mensen op hun 40 nog liever bij papa en mama wonen of op 30m2 met 4 personen leven in Amsterdam ipv elders een fijn wat ruimer huis te hebben (hoeft niet heel groot uiteraard maar wel de ruimte die fijn is en bv een tuin) dan is dat prima toch? Alleen zie ik dat dat niet als nood. Ik ben als 18 jarige ook vertrokken naar een lullige studentenkamer 3 uur van mijn ouders van 9m2. Was ook liever die studie gaan doen in mijn geboorteplaats bij mn vriendinnen en sportclubs in een fijn huis maar ja soms kan niet alles.
Ja ik heb het ook gezien. Prima huis weer, leuk stel. Twijfel wel of dit voor hun echt de ultieme plek was, voor mijn gevoel is het niet de allerbeste wijk, flat voor de deur?
Zijn wel wat oudere mensen geweest waarvan de kinderen de deur uit zijn maar die gingen allemaal Kleiner wonen
Over de aflevering van volgende week (vooruit gekeken op Videoland) Spoiler Dit is de eerste woning van dit seizoen waarvan ik echt denk: nope. Grùwelijk die hele pastel kleurige inrichting. Geloof dat ze het zelf ook niet zo mooi vonden (gezien de opmerkingen over “heftige” en “spannende” inrichting). Ik vind Roos al niks, maar ze lijkt steeds meer over de top te gaan. Jammer van veel woningen… En man, wat een geld voor een rijtjeshuis in Groningen Gekte op de woningmarkt of niet, poeh.
Ik snap dat wel Mijn kinderen hebben hier hun vrienden en school ik zou hun erg ongelukkig maken door te verhuizen Je netwerk, familie etc alles voor een ander huis jou echt niet en dat stel over wie je het nu hebt kon sowieso niet verhuizen want werken in het maxima centrum is niet hetzelfde als in het umcg
T gaat om mensen in nood nogmaals. Ik neem aan dat jij niet op je 40e nog op zolder bij je ouders woont of net 3 kids op 30 m2 op 9 hoog? Ik heb het niet over mensen die nu prima wonen (os misschien iets groter willen ofzo) maar echt om NOOD