koper eist geld terug marktplaats recht op?

Discussie in 'De lounge' gestart door p1982, 5 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mumija

    mumija Niet meer actief

    ik ben het met je eens. Zo ben ik ook

    Toen ik eens krap zat, had ik een heleboel spullen op mp gezet, waaronder een Senseo. De Senseo werkte nog goed, ik ging alleen mijn koffiezetapparaat weer gebruiken. Had er 5 euro voor gevragen.
    Kreeg gelijk reactie en 's avonds kwam meneer hem ophalen, samen met zijn oude vader waar de Senseo voor was.
    De oudere man ging naar een bejaardenhuis en wilde graag een senseoapparaat. We hebben zo gezellig zitten praten, en de oudere man was zo blij met zijn apparaat :) dat ik hem gratis heb meegegeven. Nu was 5 euro natuurlijk al niet veel, maar ik vond het zo aandoenlijk dat die oude baas zo gelukkig was met zijn Senseo.
     
  2. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik haal uit geen enkele reactie dat TS de meningen van de anderen hier niet reageert. Ze typt wel heel kortaf, maar daar zoek ik eerder luiheid (sorry TS!) achter dan botheid. Misschien typt ze wel op haar telefoon met een rot toetsenbordje of zo...
    EDIT: Hahahaha, ik had wat anders getypt dan 'rot', maar het werd er uit gefilterd! :D Was niet eens zo heel erg. Was maar kl...nogwat.

    Vraag me dan wel af wat er gebeurt als iemand een bepaalde hobby heeft met een geweer... Dat ga ik even testen op een ander deel op het forum :D
     
  3. zwangerevrouw

    zwangerevrouw Fanatiek lid

    22 jul 2011
    2.115
    222
    63
    als je echt eerlijk weet dat het apparaat goed was niet? Maar als je hem zelf niet getest hebt na het stilstaan dan vind ik het oneerlijk
     
  4. SushiLover123

    SushiLover123 VIP lid

    22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ja ook niet helemaal...

    Ik vraag me af of de koper er meteen koffie mee is gaan zetten of hem eerst goed doorgespoeld heeft.
     
  5. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.647
    7.431
    113
    Vrouw
    ik zou geen geld terug geven. hij deed het bij jou nog en de koper heeft hem niet getest. jammer voor hem.
    en grote kans dat hij door het ontkalken nu verstopt zit. er laten stukjes kalk los en de boel zit dicht.
     
  6. p1982

    p1982 Niet meer actief

    niks meer gehoord van de koper,

    denk zelf dat ze haar oude deels wilde ruilen met de mijne
     
  7. MadebyCET

    MadebyCET Lid

    9 feb 2014
    95
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aha dus eigen apparaat maken met jouw apparaat en dan nog bij jou proberen geld terug te krijgen en jouw met kapot item opschepen.

    Pff sommige mensen zijn ongeloofelijk. En een goede tip meteen, garantie tot aan de deur, niet testen dan ook geen geld terug.
     

Deel Deze Pagina