Hallo allemaal, Ik ben op zoek naar een waterdicht hoeslaken voor om het matras van mijn zoontje. We gaan oefenen met zindelijk worden 's nachts. Weet dat de IKEA ze heeft, maar dat is niet echt om de hoek. Waar kopen jullie ze? Hij heeft een gewoon 1persoons matras. Hoop op reacties!
Ik heb geen ervaring met een waterdicht hoeslaken, maar hier hebben ze allebei een waterdichte matrasbeschermer. Die vind je vrij veel, ik heb ze nu bij Collishop (B) besteld, maar Makro heeft ze ook. volgens mij Hema ook
action! goedkoop en deze zweten echt niet... Hebben hem er heel het jaar door op liggen ook bij onze dochter ligt hij er op. Super tevreden zijn wij erover.
Action! Hele fijne en niet duur! Ikea. Ook fijn, maar te ver weg denk ik? Hema. Heb ik de peutervariant. Vrij prijzig, maar verder prima
Hier op de kinderbedden ook die van de Action. Ook na herhaaldelijk wassen op 60 graden, blijven ze waterdicht. En dat voor 7 euro! Toppie!
Ik heb er 2 van de ikea maar die laten toch ook nog wel eens wat plas door helaas dus zou voor een andere gaan.
Ik zag ze net in het voorbij gaan op zoek naar ander textielgoed liggen bij de Aldi (ligt er niet vaak) en bij de Action (ligt er standaard).