Koper van ons huis na 6 weken nog niet hypotheek rond

Discussie in 'De lounge' gestart door Rose73, 28 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeFlower

MeFlower Niet meer actief

het kan heel snel, maar 6 weken heb je echt wel nodig. je moet alles maar dan ook alles alles alles aanleveren tegenwoordig, het is niet gezond meer.

2. Sandana

Sandana VIP lid

9 jan 2012
    5.682
    5
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Wij hebben zelf verlenging gevraagd toen we een huis gekocht hadden, tot 3 x toe. De 3e keer kwam van de kant van de verkoopster af trouwens, wij wilden ontbinden.

Reden: de koper van ons huis kreeg maar geen hypotheek, in Duitsland gaat alles moeilijker. Uiteindelijk heeft het nog meer dan een half jaar geduurd voordat hij het rond had. Eigenlijk ons geluk geweest, we hebben nu een nog veel beter huis!

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hier van ons 7 weken en de kopers van ons huis 6 weken

4. Yaisa

Yaisa Fanatiek lid

31 jul 2013
    1.229
    1.264
    113
    Bij ons heeft het denk ik een week of 9 geduurd, ook uitstel moeten aanvragen. Door de lage rente zijn er enorm veel aanvragen en door nieuwe Europese regels duurt het nu ook wat langer.

5. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Bij ons heeft het 8 weken geduurd, echt irritant maar soms duurs het helaas langer!

6. biancs

biancs Fanatiek lid

12 dec 2011
    1.197
    0
    0
    Bij ons duurde het ook 8 wkn aan de kopers zijn kant. Er waren daar wat administratieve problemen die de boel ophielden. Onze makelaar zat er boven op ivm aankoop van onze woning. Onze datum viel na het weekend, terwijl de koper vrijdags de uiterste datum had. Met wat druk er achter kwam het donderdags in orde.

7. Lena1982

Lena1982 Niet meer actief

Als ik t zo lees hebben wij veel geluk gehad..
    Binnen 2 weken was alles rond :)
    TS: nog ff volhouden.. komt goed.
    Na 6 weken zal vast niet ineens de boodschap komen dat de kopers het niet rond krijgen

8. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.647
    1.252
    113
    randstad
    Wij kregen vorig jaar na 4 weken de sleutel dus hyo moest snel rond zijn. Hadden van tevoren al alle documenten verzameld behalve taxatie en toen was de hypotheek in 2 weken rond.

9. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Ik heb mijn woning 2 maanden geleden gekocht en de hypotheek was binnen 4 weken rond.
    Ik had wel alles al gelijk in orde gemaakt bij de aanvraag waardoor ik maar 1x iets na heb hoeven te sturen.

Deel Deze Pagina