Hallo,Allemaal Ik had een babyfoon met camera,maar deze heeft het begeven. Nu wou ik graag een nieuwe en wou graag jullie ervaringen weten. IK wou graag weten wat voor babyfoon jullie hebben en waarom? GR Jessica Edit moderator: verplaatst naar De babyuitzet
Wij hebben een met lampjes erop die ook meekleuren als Joris wat zegt/huilt. Wij zijn er heel tevreden mee, is 1 van fisher price en werkt perfect zonder te storen!
Wij hebben van de conrad er een met beeld, maar ik moet zeggen dat hij wel snel stoort (niet onoverkomelijk) en als hij aan gaat is het draadloze internet weg. Hahaha.
Ik heb gisteren de Alecto DBX-99 gekregen. Tot nu toe lijkt die perfect te zijn, al heeft ie geen camera. Heel handig in gebruik, goede verbinding, alarmfuncties, muziek (ook eigen mp3 aan te sluiten), temperatuuraanduiding (dat vind ik dan weer heel belangrijk).
Wij hebben de Alecto DBX-83 gekocht, in combinatie met een portofoonset met PMR 446 techniek + babyfoonfunctie. Hierdoor kunnen we de portofoons ook in verbinding brengen met de babyfoon, o.a. erg handig als we eens wat boodschapjes gaan halen bij de plaatselijke supermarkt (700mtr afstand), of in de avond laat nog een rondje met de hond doen, terwijl het kleintje ligt te slapen. Of wanneer we op vakantie gaan, het kindje op de hotelkamer ligt te slapen en wij beneden zijn... Door de portofoons hebben we met een maximale afstand van 12km nog bereik (niet dat je zover weg gaat zonder je kindje natuurlijk, maar toch)
Mmm ja die scenario's heb ik ook in mijn hoofd zitten, het zou me ook niet lekker zitten, maargoed... Stel dat het een keertje voorkomt... Ben ik in ieder geval blij een compleet geruisloze babyphone bij de hand te hebben.