zag in een boek een maxi cosi easy base staan.die maak je vast in de auto en dan klik je gewoon de maxicosi erop.dus geen gerommel meer met de riem.wi hebben namelijk geen issofixs. het lijkt me wel handig. heeft iemand hem aangeschaft en hoe is de ervaring ermee
wij hebben hem, en het is idd erg handig ik had alleen een paar dagen het systeem niet in m'n auto staan (toen stond hij nog bij m'n man in de auto) dus toen moest ik met de gordels werken en dat ging eigenlijk ook gewoon wel goed en snel. Voor een 3-deurs vind ik het een groot voordeel, maar als je gewoon 4 deuren hebt in je auto, is het gemakkelijk, maar vind ik het nu minder belangrijk zeg maar, nu ik het verschil heb gemerkt.
Ik heb hem ook. Vind het een ideaal ding ! Vooral als je krap geparkeerd staat of als het hard regent. Je bent tenslotte zo klaat. Onze gordel is achterin ook vrij kort en had daar nu helemaal geen last van. Is een van de beste aankopen die ik gedaan heb !
helemaal mee eens. IDEAAL ding. je zet die kleine er zi in en haalt haar er zo uit. vooral als het regent is het ideaal, gr kim
Voor mijn zoontje hebben wij hem ook aangeschaft, ideaal ding! Nu ben ik zwanger van een tweeling en gaan we zelfs een tweede aanschaffen.
Ik heb hem, nav een topic hier, ook aangeschaft... Ideaal ziet het eruit.. Hij staat nu al in de auto met de maxi cosi erin geklikt.. Als de bevalling straks begint dan staat de maxi cosi alvast klaar.... Helemaal goed
dus als ik het goed begrijp van jullie allemaal,is het geen miskoop. aleen ik heb een maxicsi gekocht 5jaar geleden toen ik in verwachting was van me zoontje,past deze er ook in
dat denk ik niet want de maxi-cosi's zijn groter geworden. anders moet je hem meenemen naar de winkel en het uitproberen dan weet je het zeker. anders is het zonde. gr
Volgens mij past alleen die cabriofix erin en niet die maxicosi city. Wij hebben ook de easybase, gebruiken hem ondertussen niet meer, maar ik vond het erg makkelijk.
in de gordels en ja dat kan in elke auto. wij hebbben en renautl clio sport! de easyfix kan alleen in auto's die een isofix hebben maar de easybase kan in alle auto's gr