Hoe snel zwanger na de nuvaring?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Winddanser, 2 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ben net gestopt met de nuvaring en ze "zeggen" dat de hormonen direct uit je lichaam zijn zodra je stopt. Ben wel benieuwd naar andere ervaringen! Was je menstruatie er snel weer en regelmatig? Ging zwanger worden makkelijk? Ik ben nu 3 weken geleden gestopt en heb het gevoel dat ik mijn eisprong weer voelde.

2. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben gestopt met de nuvaring en had onmiddellijk terug een goede cyclus. 29 -27 en toen zwanger. Eisprong voelde ik ook duidelijk.

Ik heb de nuvaring wel maar 6 maanden gebruikt, tussen de 2 zwangerschappen in.

Succes met zwanger worden!

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik had wel een paar jaar de nuvaring gebruikt en na het stoppen varieerde mijn cyclus van 25 tot 30 dagen. Ik voelde iedere maand heel duidelijk mijn eisprong en na 3 maanden was ik zwanger. Helaas eindigde dit in een vmk. 3 maanden erna was ik opnieuw zwanger en nu alweer 5 maanden trotse mama van mijn binkie!

4. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om te horen dat jullie weer snel een normale cyclus hadden. Dat geeft de burger moed zeg maar;)
    Naar dat je een vmk hebt gehad Engeltje.

5. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Hier gelijk een goede cyclus en de eerste maand erna zwanger.
    Helaas wel een miskraam.

6. Toto

Toto Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.061
    9
    38
    Hier twee ker gestopt met de nuvaring na beide keren jaren gebruik. Beide keren direct na de ontrekkingsbloeding een regelmatige cyclus.
    Na de eerste keer stoppen niet zwanger ivm stuklopen relatie, maar de vorige keer in de 2e ronde al zwanger!

Deel Deze Pagina