Hoi meiden! Ik heb een paar vragen... Ik zal eerst even mijn verhaal uitleggen. Wij zijn in de eerste ronde voor ons derde wonder bezig. Nu probeer ik inzicht te krijgen in mijn cyclus (laatste waren 35-32-35) die varieerde van 31 tot zelfs 41 dagen na de geboorte van de jongste is deze beetje van slag...gemiddeld ongeveer 35 dagen. Nu had ik op dag 14 en 15 van mijn cyclus erg veel rekbaar /taai slijm en op dag 16 had ik heel de dag lage rugpijn en dacht mijn ei te voelen..op deze dag geklust en ook de dag ervoor...,maar goed ik bleef het vruchtbare slijm houden en op dag 21 van mijn cyclus had ik mega veel pijn onderin mijn buik en dit hielt de hele dag aan...s avonds weer geklust en dit deed me zelfs heel erg pijn! Ook op dag 22 van mijn cyclus nog draden slijm alleen nu was het lichtgeel? S avonds weer geklust dit keer geen pijn! Nu mijn vragen....had ik op dag 16 mijn ei (rugpijn)of toch op dag 21(zeurende buikpijn en pijn bij vrijen..nog steeds rekbaar slijm) ? En waarom was het slijm op dag 22 opeens lichtgeel? En wanneer zou ik dan kunnen testen? Alvast heel erg bedankt voor jullie antwoordt. Oja ik ben niet aan de pil geweest we gebruikten altijd condooms.
Hoi lady flower, Gezien je lange cyclussen zou ik denken dat je ei rond de 21e is gesprongen.. Meestal word je daarna ongeveer na 14 dagen ongesteld. Dus zou je uitkomen op 35 dagen..
Ik denk zelf ook op dag 21. Het is een beetje vergelijkbaar met m'n eigen cyclus. Ik heb namelijk de week voordat m'n ei springt, al veel last van slijm.