misschien toch zwanger ondanks morning after pil

Discussion in 'Anticonceptie' started by mady, Sep 4, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mady

mady Nieuw lid

Sep 4, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal
    Ik ben nieuw hier en zit toch best wel met iets..
    laatste menstruatie begon 11 augustus
    Mijn ei moest zijn 24 aug.. Nu heb ik vrijdag op zaterdag 21 /22aug gemeenschap gehad met condoom nu blijkt dat deze is gescheurd heb getwijfeld over morning after pil maar deze toch gehaald gezien mogelijke ei 2 dagen later..
    Nu heb ik toch op maandag mijn ei gehad denk ik voel hem normaal ook duidelijk en dit x dus net zo vrijdags erna 28e roze verlies gehad zaterdag en zondag iets helder rood verloren nu ben ik bang dat dit innesteling is geweest
    Kan iemand me met info gerust stellen mijn normaal verwachte menstruatie zou anders dus maandag 7 september zijn

2. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

Jul 30, 2010
    1,415
    52
    48
    @Mady, welkom! Of je zwanger bent kan niemand vertellen, ik denk dat de kans klein is aangezien je bent begonnen met de morning after pil voordat je je ei hebt gehad. Neem je de morning after pil na de innesteling dan doet de morning after pil niets meer. Je zou voorzichtig een test bij de kruidvat kunnen halen en vandaag of morgen testen. Neem de goedkoopste testen van 2 voor 5€, zijn prima testen. Neem 2 doosjes mee dan kun je vandaag morgen en maandag testen. Dan heb je zekerheid.

Succes.

3. mady

mady Nieuw lid

Sep 4, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je voor je reactie!
    Mocht het wel zo zijn is het meer dan welkom hoor en zal het Alle liefde krijgen wat het verdiend!
    Maar timing is op dit moment minder handig.. Dat was voor mij de reden om toch deze pil te slikken..
    Mocht het zo zijn dat die vloeiing die ik heb gehad Door map komt moet ik die dan zien als 1e dag nwe cyclus of zou ik toch maandag gewoon mijn menstruatie moeten krijgen weet ut blijft even afwachten na die rot hormonen ingenomen te hebben..

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Gewoon even testen, dan weet je waar je aan toe bent. En pas dan weet je of je je zorgen moet maken of niet.

Houdt er rekening mee dat je cyclus flink van slag kan zijn na een morning afterpil.

Je ei voelen is vaak niet zo. Veelal is dit het groeien van de follikels waarna na een paar dagen je ei pas springt waar je niks van hoeft te voelen.

Het kan dus heel goed zijn dat je je eisprong inclusief ovulatiebloeding pas vrijdag 28 augustus hebt gehad.

Een ovulatiebloeding komt vaker voor dan een innestelbloeding trouwens. Hier bij beide zwangerschappen nooit innestelbloed gehad dus het is zeker niet iets wat standaard voorkomt bij een zwangerschap.

Aangezien ik denk dat je ei pas 28 augustus is geweesr, is je NOD dus aanstaande vrijdag. En in principe zou je dan dus weer ongesteld moeten worden.

Maar mocht je toch menen dat je eisprong op die maandag is geweest, dan zou je aanstaande maandag al kunnen testen.

Succes!

5. mady

mady Nieuw lid

Sep 4, 2015
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thx voor je duidelijke omschrijving
    Ik denk dat ik dan het beste kan wachten tot volgende week vrijdag..
    Aangezien in bijsluiter staat menstruatie moet normaal op de dag komen.. Dus waarschijnlijk maandag bij uitblijven na 5 dagen testen zou dus as vrijdag zijn.. Dus als jou theorie klopt kan ik beter dat afwachten..
    Ik zal zowiezo resultaat laten weten aangezien ik het zelf naar vind een topic te lezen waarbij geen einduitslag is..
    iig bedankt voor de reacties tot dusver

6. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ongeveer 12-14 dagen na het onveilige moment kun je testen.

Share This Page