ik ben aan de pil, maar heb een raar gevoel in mijn onderbuik! beetje krampen en een hard gevoel. ook het gevoel alsof er luchtbelletjes zitten! ik moet nog met vandaag meegerekend 6 dagen mijn pil slikken dus een ongi kan het nog niet zijn! wat zeggen jullie?
Dat kan vanalles zijn meid! Ben je je pil vergeten in te nemen tijdens deze strip? Als dit niet het geval is zou ik me niet te veel zorgen maken hoor... Dan klinkt het me eerder als rommelende darmen, hihi! Ben je ze wel vergeten dan kan het natuurlijk wel iets betekenen maar dan is ook afwachten... Veel succes
ik sta er bij stil omdat mijn moeder zelf ook zwanger was geworden terwijl ze de pil sliktte! en ik heb altijd al last van me darmen gehad (spastische darm) maar dit voelt heel anders! zelf denk ik het eigenlijk ook niet, maar vind het wel vreemd ben ook een beetje aangekomen!
sorry maar wat is dat nou weer voor antwoord! ik heb net nog geschreven dat ik weet hoe het voelt als het me darmen zijn!
was een heel flauw grapje-sorry ik zal er even serieus antwoord op geven: ik had erge last van mijn onderbuik een tijdje geleden. ik was bezig met een vruchtbaarheidsbehandeling en ik maakte me er best zorgen over, want ik had echt last van mijn baarmoeder. toen ze een inwendige echo deed zag ze dat dit inderdaad ook mijn darmen waren. dus het gevoel van last van je darm of je baarmoeder ligt dus blijkbaar erg dicht bij elkaar. het kan dus misschien zijn dat je een eisprong gevoeld heb ofzo?
maar de pil houdt toch een eisprong tegen. ik ben de laatste dagen door mijn darmen erg aan de diarree geweest. en ze zeggen toch dat je pil dan niet goed werkt! nou had ik gisteren dus echt last van mijn onderbuik alsof ik ongesteld moest worden, maar dat duurt nog een dag of 10. had ook hele erge last van mijn benen en onderrug. vind het allemaal heel vaag
als je last hebt van diarree of moet overgeven is de pil inderdaad niet meer betrouwbaar. het is eigenlijk hetzelfde als dat je een paar keer de pil bent vergeten: dan doet je lichaam opeens ook zo gek. het kan zijn dat je lichaam door de verminderde werking van de pil wat van slag is.
Wilde al flauwe grap maken over chocolade ... nee grapje hoor! Als je zelf echt denkt dat je misschien wel zwanger bent (wat wel zo is denk ik)...zou ik idd ook een testje doen. Wij kunnen (soms helaas) vanaf hier niet zien wat er loos is (of juist niet). Snap je me nog? Succes!
ja dat vond ik ook al! maar ik heb ook echt continue ongi pijnen! weet gewoon even niet zo goed wat ik ervan moet denken! vandaag mijn laatste pil slikken en dan afwachten!