Hey, gekke vraag hoor, voor dit forum dan.. Aangezien ik niet zwanger ben of ben geweest. Maar ik merk op dat mijn cyclus echt enorm is veranderd in de afgelopen paar jaar. Even een beetje geschiedenis: Vroeger was ik iedere maand een week heftig ongesteld met veel pijn. Het was bijna op de klok wanneer ik ongesteld werd. Toen ik een relatie kreeg ben ik de pil gaan slikken, in principe werd na een tijdje mijn menstruatie korter, net zo hevig en met meer pijn, maar wel stabiel. Ik kon dus weer er exact op rekenen wanneer ik ongesteld was. Tot ongeveer anderhalf jaar geleden. Mijn menstruatie is sinds toen steeds korter geworden en kwam hij steeds later. Waar ik normaal op maandag/dinsdag ongesteld werd, wordt ik dat nu pas op donderdag/vrijdag. Terwijl ik op zaterdag dan alweer met de pil zou moeten beginnen! Nu doe ik dat ook gewoon braaf. Maar ik dacht eigenlijk bij mezelf of dit wel normaal was... Iemand een idee? Want nu moet ik weer ongesteld worden deze week, maar het enige symptoom dat ik ervan krijg is de buik-/rugpijn en krampen.. Terwijl er geen bloedverlies is.