Vroege miskraam?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Anniek88, 11 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Helaas denk ik een vroege miskraam te krijgen.
    Ik heb 25 mei ongeveer een positieve ovulatietest gehad, avond ervoor gemeenschap.
    27 mei denk ik eisprong gevoeld.
    6 juni licht positieve zwangerschapstest
    Vandaag wederom een positieve maar zeker niet duidelijke test. Ik gok 14 of 15 dpo. Denk ongeveer 4 weken zwanger

Daarnaast af en toe bloedverlies met afvegen. Weinig maar toch wel iets (al 3x gehad sinds testen)

Wij vertrekken over 10 dagen voor 3 weken op vakantie.

Wat is raadzaam. Afwachten natuurlijk. Ik test de komende dagen door. Misschien loopt het ineens toch op. Maar ik vrees toch een vroege miskraam.
    Een echo is toch nog veel te vroeg nu. Gewoon afwachten tot na onze vakantie? dan zou ik 9 weken moeten zijn. En zien we het vanzelf wel op een echo.

2. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Loopt test wel op? En met welk merk test je? Op een echo is nog niet echt wat te zien inderdaad.
    Hier ook 2x een lichte positieve test rond NOD gehad die niet op liep, beide keren rond 4.3 werd ik ongesteld.

3. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Hij blijft een beetje hangen. Mn man vind wel oplopend.

Ik test met kruidvat2v5 en action.
    Vorige week donderdag 1 digitale clearblue die zei zwanger 1-2.

Voor de rest sowieso geen zwangerschapssymptomen. Heb ik bij dochter en miskraam ook niet gehad zo vroeg.

Nja afwachten dan maar. Morgenochtend maar weer testen. Wel goed om te horen dat bij afname je dan wel vrij snel ongesteld wordt.

4. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.650
    27.301
    113
    Vrouw
    Ik heb die ervaring gehad met zelfde lichte testen en werd ook in die week heel zwaar ongesteld met enorme krampen en veel weefsel en stolsels. En gelukkig cyclus gelijk weer gewoon opgestart en ben met veel mazzel ook in die ronde weer zwanger geraakt.

Je doet er niets aan, zou ook zonde van de vakantie vinden. Afleiding is wel fijn en je wil niet dat als het mis gaat dat je een dubbele nare ervaring hebt; en de fout gelopen zwangerschap en geen vakantie. Zou wel kijken waar je bv een ziekenhuis hebt zodat als het moet je wel weet waar je heen kan als het anders loopt dan normaal.

5. xxmoixx

xxmoixx VIP lid

11 jun 2018
    5.314
    4.385
    113
    Vrouw
    Ze lopen niet echt heel erg op inderdaad. Ik zou proberen een beetje van je vakantie te genieten, en er rekening mee houden dat je wellicht toch ongesteld wordt. Gebeurt dit niet, dan een echo inplannen na je vakantie.

6. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Dank voor jullie reacties. Testen lopen sowieso niet verder op, iets af. Zal nog wel paar dagen duren tot ik echt bloed ga verliezen.

Deel Deze Pagina