Help!!! Dit slaat werkelijk alles!!!!!!!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by meidenhuis, Apr 11, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Jeetje zeg, na al die ellende van de Mirena heb ik hem 2 maanden geleden laten verwijderen. Tenmninste, hij was er al half uitgezakt toen ik met hevige buikpijn bij de huisarts kwam.

Ik was5 maanden lang dag in en dag uit ongesteld.... als ik het in die 5 maanden 3 dagen niet geweest ben is het veel.

Nu heb ik dan eindelijk mijn eerste echte menstruatie sinds de bevallling (reeds 15 maanden geleden:$).

Gisteren ochtend werd ik wakker, gewoon bijna zwemmend in het bloed:(. Ik heb geen buikpijn helemaal niets voel ik ervan. Behalve als ik mij even verzet lijkt het wel of ik een steen in mijn baarmoeder heb zitten.

Nu moet ik iedere 2 uur mijn tampon vervangen en de nacht doorbrengen met een tampon EN maandverband.

Jeetje mina, de enige keren dat ik zo hard vloeide waren de eerste 4 dagen na de bevalling.

Dit slaat werkelijk alles!

Iemand ook zo'n heftige mensruatie na het verwijderen van de Mirena?

(sorry voor mijn gedetailleerde uitleg maar het moet mij echt even van het hart)

2. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Klinkt niet gezond. Wat zegt de HA? Kan er niet een wondje in je BM zitten? Hoeft niet erg te zijn, hoor, maar wel vervelend.

3. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

het is gelukkig al minder! Neemt neit weg dat ik best schrok hahahaha.

Maar dank je wel voor je reactie!

4. Djamila

Djamila Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,221
    3
    0
    Heel herkenbaar, behalve dat de mirena er bij mij niet zelf uitzakte maar dat die niet goed geplaatst was. Maar het hevige bloeden was hier ook.

5. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    zoals jij het beschrijft klinkt t niet goed. zou toch echt even adviseren naar de ha te gaan...

6. Lizzy14

Lizzy14 Niet meer actief

@Meidenhuis;
    Jij beschrijft (helaas) mijn standaard menstruatie. Tijdens de 2,5 jaar Mirena was het inlegkruisjeswerk maar nu draait de motor weer op volle toeren. De grootste tampons + maandverband en nog het letterlijk langs je benen voelen lopen..
    Ik heb in overleg met mijn huisarts nu Naproxen gekregen. Dat is een pijnstiller die als bijwerking heeft dat hij bloedingen stopt en ik heb er veel baat bij. Ik heb het aantal dagen terug kunnen brengen naar 5 en daar ben ik al blij mee. Naproxen heeft verder geen hormonen dus geen invloed op je cyclus. Misschien dat je je ha eens kunt vragen.

Vervelend voor je meid! Sterkte!

7. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Mijn eerste menstruatie na de mirena was ook zo heftig. Gelukkig was de keer daarna al weer minder en is het nu weer redelijk normaal. Mijn ha vertelde mij dat het heel normaal is omdat alle ellende er gewoon uit moet.

8. Maddie

Maddie Fanatiek lid

Sep 15, 2009
    1,391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Ik ook!
    "bloeden als een rund" zei ik vanmorgen al tegen mijn moeder.
    Toen ik mijn Mirena heb laten verwijderen heb ik 2 dagen er na mijn'ontrekkingsbloeding' gehad, en die dag begonnen met de pil (diane35) nu moest ik afgelopen vrijdag mijn laatste pil nemen, en ben dinsdag ongesteld geworden, en is echt super erg, maar heb ook gigantische buikpijn! Bah! hoop dat het snel over is.

Share This Page