Hoi dames, ik ben nieuw hier dus weer niet of er hier een topic over is! Ik lees altijd hier gezellig mee maar nooit geen account gehad. Maar zit even in een dilemma. Donderdag besloten om te stoppen met de pil en aan een kleintje te beginnen. Sinds eergisteren heel erg lastvan maagzuur en vanaf gisteren rond 5 uur non-stop hoofdpijn en steken in me onderbuik en gevoelige borsten.. Kan het ontpillen al zo snel in werking gaan? Ik ben trouwens midden in me pil strip gestopt.. Als ik iets in me kop heb dan zit het niet in me kont zeg maar
Ja het kan zeker dat je nu al ontpilverschijnselen hebt. Wat je lichaam nu gaat doen is onduidelijk, maar ik zou er op rekenen dat je toch nog een onttrekkingsbloeding krijgt. Veel succes vast met zwanger worden!
Bedankt voor je reactie! We vinden t allebei erg spannend. Ben inderdaad ook zo benieuwd hoe me lichaam erop reageert.. Me vriend heeft er niet zo veel verstand van die zei al huh je kan nu toch al niet zwanger zijn haha die wist niet eens dat ontpillen bestond
Ja hoor. Net na de wc en n flinke rode slip (sorry voor de details) met helder rood bloed. Moet zeggen heb ook meteen minder last van al me kwaaltjes alleen ontzettend moe
Het zijn ook typische kwaaltjes die je vlak voor je menstruatie krijgen kunt. Zéker na het stoppen met de pil, je lichaam moet dan ineens zelf weer de eigen hormooncyclus opstarten. Maar wel spannend om ervoor te gaan, succes de volgende ronde(s) en hopelijk is het snel raak!