wat is dit?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Sarahhhh, 23 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ik heb sinds een paar dagen, hoofdpijn wat k normaal nooit heb. Ben misselijk en heb nu een lichte bloeding. Ik ga zondag testen :) heeft iemand djt gehad die toen zwanger bleek te zijn? Heb soms beetje steken onderin me buik.

2. isha

isha Actief lid

18 aug 2014
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als je een week overtijd ben kan je gaan testen, ik was na een week overtijd heel misselijk, krampen en moe

3. Sarahhhh

Jaa, maarja ik hoor dat de pil een nepbloeding geeft maar krijg je die dan niet als je zwanger bent of wel?

4. Loetje88

Loetje88 Fanatiek lid

26 jan 2015
    2.765
    1.028
    113
    Vrouw
    Wat is je verhaal? Ben je aan de pil? Waarom zondag testen?

Veel symptomen van een zwangerschap zijn ook symptomen die bij vele vele andere dingen horen! Dus op basis daarvan valt niks te zeggen...

5. Sarahhhh

Ik ben aan de pil ja, mar ben m 2 x vergeten te neme en wwas ook 2 dagen later begonnen. Heb net stopweek gehad dus va daar zondag testen

6. Gabri

Gabri Actief lid

16 mei 2014
    423
    4
    18
    NULL
    NULL
    Hoezo? Je zegt in andere topics dat je gestopt bent met de pil hier ben je weer aan de pil maar neemt hem niet betrouwbaar.. Ga eerst eens na of je een kind wilt (zo een waar verantwoordelijkheid voor nodig is) ok? En of je er überhaupt voor kan zorgen. Je hoopt dat je zwanger bent maar bent wel aan de pil? Dat is tegenstrijdig.. Ik krijg een beetje het idee dat je 'per ongeluk' zwanger wilt raken.

Kan me er een beetje boos om maken alsof het iets is wat je even tussendoor 'maakt'. Want zo komt het nu wel een beetje op mij over.

Deel Deze Pagina