Pil

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Fleur26ab, 16 jan 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fleur26ab

    Fleur26ab Niet meer actief

    Hallo,
    Ik slik de pil nu ben ik hem in de derde week 2 x vergeten. Ik heb gewoon daarna een stopweek gehad. In mijn stopweek ben ik niet ongesteld geworden dus ben weer begonnen met de pil. Net na de stopweek kreeg ik toch wat bloed maar dit zette niet (mogelijk doordat ik weer moest starten met de pil) zouden jullie nu testen? En wanneer kan ik testen?

    Succes allen met zwanger raken :)
     
  2. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    In de derde week je pil vergeten heeft geen gevolgen als het goed is.
     
  3. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Flamingooo, nizzie86 en Sado vinden dit leuk.
  4. Fleur26ab

    Fleur26ab Niet meer actief

    Ook niet 2x.ik heb natuurlijk na de stopweek wel wat gebloed
     
  5. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Nee alleen in week 1 en 2. Maar dat wist je al toch? Is je al verteld in je vorige topics.
     
  6. Fleur26ab

    Fleur26ab Niet meer actief

  7. Fleur26ab

    Fleur26ab Niet meer actief

    Bedankt voor je reactie ik weet voldoende
     
  8. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Ik zou als ik jou was echt hulp gaan zoeken. Je kunt nog wel 30 nieuwe accounts aan gaan maken maar het antwoord blijft hetzelfde namelijk. Ik snap oprecht niet wat daar lastig aan te begrijpen is dat je steeds terugkomt onder een andere naam met dezelfde vraag.

    In je vorige topic was het trouwens door de diarree en had je ze wel geslikt en het topic daarna was je al 2 maanden van de pil af toch?
     
    YellowEyes, nizzie86 en Sado vinden dit leuk.
  9. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Ok dit kan indd echt niet.. Heel stom.. Mijn excuus. Ik heb gevraagd om alles te verwijderen. Ik maak mijzelf velemaal gek en heb een afspraak bij de dokter. Sorry voor mijn berichten Het gaat jullie goed
     
  10. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Die diarree en vergeten pil was indd het zelfde . Nogmaals beetje gestoord:)
     
  11. bozoe

    bozoe VIP lid

    9 jul 2014
    5.420
    5.779
    113
    Dapper van je! Misschien kun je een andere vorm van anticonceptie krijgen die je niet kunt vergeten zoals de spiraal.

    Nog een vraag uit nieuwschierigheid, ben je hier ook actief geweest onder de naam Jaylee22/Sarahhhh?:D
     
  12. wtbob1

    wtbob1 Niet meer actief

    Haha nee dat was ik niet
    Ik heb er wel een beetje spijt van dat ik jullie zoveel heb laten berichten als ik terjg kijk lijk ik wel. Een beetje psychiatrische haha.. Bedankt voor de reacties en fijn dat ik niet zwanger ben

    Ik schaam me overigens dood :)
     
  13. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.108
    2.838
    113
    @bozoe Volgens de regels is het zonder toestemming van beheer niet toegestaan om meerdere accounts te hebben. Inmiddels zijn er 3 accounts verwijderd.
     
    bozoe vindt dit leuk.
  14. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.451
    15.007
    113
    Nabij Utrecht
    3 zelfs!! Wow
     

Deel Deze Pagina