ontpillen?? innesteling?? wie heeft het antwoord!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door nancy82, 19 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nancy82

nancy82 Actief lid

30 dec 2012
    262
    0
    0
    NULL
    NULL
    oke, ff vanaf het begin ik heb eind december mijn stopweek gehad en gewoon mijn periode gehad. daarna weer begonnen aan een nieuwe strip.
    omdat ik door allerlei redenen het idee had zwanger te kunnen zijn na 3 pillen weer gestopt. daarna getest en negatief.
    daarna wederom een menstruatie gehad alleen dit keer heel heftig met veel pijn en helderrood vers bloed zegmaar:)
    dit was 1 januari dat dat begon.
    op 9 en 10 januari viel het me op dat ik erg veel cervix slijm had heb ik nromaal aan de pil nooit.
    heb op 11 januari laat in de middag last gehad van flinke steken rechts onderin mijn buik ( zeer pijnlijk ) dus ervanuit gegaan dat dat mijn eisprong was, s'avonds rond middernacht nogmaals flink last gehad.( diezelfde ochtend 12 januari geklusd ) daarna nog de hele dag last gehad van een zeurderig gevoel en de dag erop ook nog iets en in de avond was het weg.
    verder niet meer bij stil gestaan.
    tot ik vanacht wakker werd met een ongi gevoel duurde een minuut of 10 denk ik:( niet heel erg maar toch vervelend. weer in slaap gevallen en vanmorgen vroeg nog een keer gevoeld en eind van de ochtend.
    dus dacht al oke, lijf van slag ik krijg mijn periode maar dus niet want heb nu nergens geen last meer van behalve dat het af en toe iets trekt/zeurt als je er heeeel goed op gaat letten, maar alleen rechts en niet in mijn hele onderbuik zoals vanacht:(
    hoort dit allemaal bij ontpillen??
    heb hier de eerste keer dat ik stopte met de pil voor mijn eerste zwangerschap geen last van gehad en toen ook direct keurig een cyclus van 28 dagen.
    nu is het alleen lastig in te schatten of de eerste menstruatie in de stopweek nu dag 1 is, of de tweede na die 3 pillen waar ik nu vanuit ben gegaan:(
    verder wat "last" van iets gevoelige tepels, maar niet storend.
    ik hoop dat iemand dit herkent?

2. babywens1

babywens1 Actief lid

7 mei 2010
    201
    0
    0
    NULL
    NULL

Wil je niet laten schrikken maar als ik dit zo lees en je het vermoeden had mogelijk zwanger te zijn geweest, zou het ook een vroege miskraam geweest kunnen zijn. Zeker omdat je aangeeft dat je veel bloedverlies had en veel pijn. Heb gelezen dat als een vruchtje eigenlijk al niet goed is, de HCG productie in je lichaam ook stopt, waardoor je negatief kan testen en dus eigenlijk niet door zou hebben dat je zwanger bent geweest.

Maar ik ben ook maar een leek, dus als je twijfelt zou ik de huisarts bellen.

Het beste is denk ik om te wachten op je volgende menstruatie om vanaf daar te gaan rekenen. Over ontpillen kan ik deels met je meepraten aangezien ik dat zelf bij mijn eerste kindje ook niet heb meegemaakt. Aan de andere kant ben ik nu zelf in oktober gestopt met de pil, netjes ongesteld geworden, daarna weer ongesteld 30 dagen later. Nu ben ik al 4 weken en 4 dagen overtijd, maar niet zwanger en dus ook niet ongesteld. Het zou dus kunnen dat ik nu wel aan het ontpillen ben, wat ik bij de eerste niet heb gehad. Heb er zelf nu wel een afspraak voor gemaakt bij de ha. Echter heb ik geen klachten, behalve een opgezette buik, misselijkheid en vermoeidheid. Geen pijnklachten.

Je hebt de 12e geklust, innesteling is rond 10 dagen erna, dus het zou kunnen dat er sprake is van een bevruchting :D Bij de ene vrouw schijnt gevoelig/pijnlijk te zijn, de ander voelt er helemaal niets van. Misschien ben je dus al zwanger, testen zou ik nog effe 2 weken mee wachten ivm hoogte HCG. Ik duim iig voor je.

Deel Deze Pagina