Ben sinds juni 2013 gestopt met de pil na de laatste pil netjes ongesteld geweest maar daarna heeft het geduurd tot 13 feb 2014 toen had ik lichte spotting paar dagen alleen bloed geveegd daarna 2dagen (19/20feb) ongesteld paar dagen (22/23feb die dagen wel sex gehad) niks dacht dat ik er eindelijk vanaf was niet dus 25ste begon de ellende weer van voor af aan :S lijkt wel iets minder te worden maar ben de laatste paar dagen super chagerijnig emotioneel, pijnlijke borsten steken in mn onderbuik s'nachts/s'ochtends misselijk... dingen waar ik normaal nooit last van heb word hier zo onzeker van... weet iemand of dit bij het "ontpillen" hoort? HA wil niks doen moet het eerst nog 2 weken aankijken.
Kan inderdaad heel goed bij het ontpillen horen. NOg geen regelmatige cyclus. Maar al gedacht aan zwangerschap? Of is dat nog niet mogelijk?
zou kunnen al is die kans heel klein aangezien ik nog steeds een beetje vloei en ook PCOS heb... (mja niks is onmogelijk...) denk dat ik volgende week maar eens ga testen... mocht het zo zijn komt het als een complete verassing...