Gestopt met pil, twijfel of dit wel of geen menstruatie is!

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Caroline80, 17 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Ik ben op 11 december gestopt met de pil omdat we graag voor een tweede kindje willen gaan. Nu ben in na 30 dagen gewoon ongesteld geworden. Voordat ik begonnen ben met de pil had ik altijd al een regelmatige cyclus van 28 dagen, maar nu dus na 30 dagen. Op zich prima natuurlijk, want je lichaam moet het zelf weer gaan regelen. Maar normaal gesproken ben ik altijd wel een dag of 5 ongesteld. Maar nu dus maar 1,5 dag. Waarvan eigenlijk maar 1 dag helderrood bloed. Nu twijfel ik eigenlijk of ik dit wel kan zien als een menstruatie. Wat denken jullie? Na deze 1,5 dag was het helemaal weg, maar na een paar dagen verloor ik weer wat oud bruinig bloed. En dat is nu af en toe nog steeds? En wanneer zouden jullie dan gaan proberen te klussen? Toch gewoon een cyclus aanhouden van 28 dagen of 30 dagen?

Verder blijf ik eigenlijk, sinds ik gestopt ben met de pil last van onderrug houden en af en toe zelfs ook een beetje menstruatieachtige buikpijn. Is dit ook normaal?

Groetjes Caroline

2. Within

Within Niet meer actief

Bloedverlies is gewoon een menstruatie.. bruin bloed is wat oud bloed.

Dus in mijn ogen ben je gewoon ongesteld geweest! Het kan korter of langer zijn doordat je lichaam het zelf moet regelen.. Maar bloed=bloed :p

3. Caroline80

Caroline80 Actief lid

9 jan 2011
    125
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Within,

Dan gaan we maar klussen he! Bedankt voor je reactie!

Groetjes Caroline

Deel Deze Pagina