Even buiten het zwanger verhaal. Ik bloedde ook vreselijk toen mijn koperspiraal verwijderd werd, er zitten van die weerhaakjes aan, niet echt prettig voor je baarmoeder en baarmoedermond, die zijn er natuurlijk voor dat ie er niet zomaar uitvalt. Maar kan bij verwijderen wel een behoorlijke bloeding veroorzaken, en dat het kort duurt zegt genoeg, het geneest ook gewoon snel door de slijmvliezen. Die bloeding zegt écht niks over of de zwangerschap wel of niet in stand is gebleven. Ik hoop gewoon voor jou dat het straks is wat je wil, en als dat deze zwangerschap is, hoop ik ook van harte dat je vriend bijdraait. En ik hoop dat zijn reactie veroorzaakt wordt door angst of inderdaad wat al gezegd is, zich nog niet willen hechten. En dat hij straks wel gewoon blij is.
Dank voor je berichtje Bloem! Hoewel het enge paar dagen waren denk ik inderdaad niet dat mn zwangerschap er door beinvloed is. En m'n vriend blijft afwachten, maakt het niet eenvoudiger dat ik mijn zorgen niet met mn partner kan delen. Zijn oplossing voor alles is nog altijd een abortus :/
Toch wel een beetje lullige houding van je vriend hoor! Als je seks hebt is er altijd een kleine kans dat je zwanger wordt, ook als je aan anticonceptie doet. Niks is 100% veilig. Ik wens je heel veel succes in de komende weken.
Laatste update, vandaag checkup echo gehad en alles ziet er goed uit. Ze verwachten verder geen dingen die niet met iedere zwangerschap zouden kunnen gebeuren dus dat is mooi
Daar heb ik nog een apart topic voor gemaakt onder "alleen en zwanger" sunshine Hij is nog altijd niet gelukkig maar begint heel heel langaam te accepteren dat dit gaat gebeuren en hij wil mij niet kwijt. Maar het is tot nu toe een langzaam en bijzonder niet prettig traject met hem. Ik houd goede hoop dat hij wel bij zal draaien!
Fijn dat het toch goed gaat. Ik ga morgen naar de huisarts met het verhaal dat ik een koperspiraal heb en een positieve zwangerschapstest..Heb een topic geopend en werd op jouw verhaal gewezen.