Als je menstruatie zo heavy was weet ik ook niet of ik koperspiraal zou aandurven. Als je cyclus regelmatig is, is Persona misschien wat? Ik heb dat heel lang gebruikt.
Met de koperspiraal was is veel erger ongesteld! Had er veel meer last van. Ook heel erg last van witte vloed en liep altijd met een inlegkruisje. Dus je menstruatie wordt er eerder erger van dan minder....helaas!
meeste gevallen word het wel wat erger... ik douch me elke dag maar ik vind mezelf erg ruiken daaronder.. herkennen jullie dat?
Ja had ik ook, mede door de witte vloed! Ik heb nog nooit in mijn leven zoveel inlegkruisjes gebruikt! En dan zeggen ze dat het daar erger van wordt...blegh!
Oh gelukkig heb ik dat niet zo. Eerst had ik elke dag steken. Dat is nu ook bijna verdwenen. Tot nu toe ben ik er heel gelukkig mee!
Ik vind dit altijd zo'n raar argument, dat de hormonen lokaal zouden werken. Ze worden vanuit je baarmoeder toch gewoon opgenomen in je bloed en je bloed gaat toch je hele lijf door... De hoeveelheid is wel aanzienlijk lager dan van de pil, maar het blijven hormonen die volgens mij gewoon getransporteerd worden door je lijf. Voor alle duidelijkheid: ik heb geen opleiding tot huisarts gedaan, dus zij zouden het beter moeten weten dan ik maar gevoelsmatig klopt het argument volgens mij gewoon niet...
Bij mij niet. Was echt afscheiding, alleen dan veel. Voelde me net een slak, haha! Nu heb ik nergens meer last van!