Dames! Op 11 maart heb ik mijn Implanon laten verwijderen, o.a. i.v.m. tweede kinderwens. Nu 16 dagen later nog geen ongi te bekennen. Wel af en aan lichte krampen in buik en 3 dagen na verwijdering had ik 1 dagje lichte spotting. Weet er iemand hoe het zit met de eisprong? Kan deze om en bij de twee weken ná de verwijdering plaats vinden? Of is er eerst sprake van een menstruatie? Afgelopen vrijdag heb ik getest, zowel de ovulatietest als zwangerschapstest. Beide negatief. Ik hoor jullie ervaring graag
Ik heb op 13-8 vorig jaar m'n implanon laten verwijderen, die maand gewoon afgewacht en bij mij leek het erop dat vanaf m'n implanon er uit ging de maand opnieuw begon zeg maar. Die maand na 31 dagen ongesteld. Heb geen ovulatietesten gedaan die maand. De maanden er op een cyclus van 38 en 33 dagen en de maand er na was ik zwanger. Best heel vlug dus heb in de laatste 2 maanden ovulatietesten van de action gebruikt, die goed werkten. Hopelijk heb jij ook snel weer een positieve test!
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik ben sinds 11 dagen (bijna) elke dag aan het 'tempen' om zo een inzicht te krijgen in mijn cyclus. Het verbaasd mij wel dat ik sinds een paar dagen waarden meet die ik normaalgesproken na mijn eisprong had. Die waren vorige week lager. Misschien toch een eisprong gehad..