Geboortekaartjes/suikerbonen; aantal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Syrse, 12 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Syrse

Syrse Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.157
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry als het hier verkeerd staat, wist niet goed waar het pastte :p

Mijn man en ik lijken een héél ander beeld te hebben van hoeveel geboortekaartjes/suikerbonen we gaan nodig hebben. Blijkbaar wil hij dus héél de familie een kaartje sturen, en gaat hij er vanuit dat die allemaal suikerbonen komen halen :$ En dat is aan zijn kant algauw 52 man tesamen.

Ik dacht gewoon van onze trouwlijst te beginnen, er een paar mensen bijvoegen, en dat we kaartjesgewijs aan een 150 zouden zitten, suikerbonen een 100 tal... niet iedereen komt op bezoek, toch? :(

Wil ook niet met super veel overschot blijven zitten, zou zonde zijn van het werk dat zijn grootouders er persé in willen steken.

2. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Start eerst eens met een lijst met mensen waar je een kaartje naar wilt sturen. Sorteren per categorie (familie jou, familie man, vrienden, kennissen/collega's, etc) en dan kijken op hoeveel je uitkomt.

Wil je perse suikerbonen doen? Anders kan je altijd beginnen met een stuk of 50. Hebben de eerste 50 geluk, komen ze daarna dan hebben ze pech of moet je extra bij maken. Ik zou er zeker niet teveel van maken. Bijkopen en bijmaken is niet al teveel werk, als je maar zorgt dat je genoeg hebt voor de eerste paar weken.

Deel Deze Pagina