Ik lust het gewoon niet meer!!! :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Simenda, 22 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Simenda

    Simenda Lid

    21 nov 2005
    75
    0
    0
    Hallo dames,

    Vanaf het begin van m'n zwangerschap ben ik echt het tegenoverstelde gaan eten. Ik was echt een super verslaafde aan pizza's en bami, en andere dingen die ik juist zo lekker vind lust ik gewoon helemaal niet meer!! 'T is echt zo grappig en raar... hihihi.... Ik kan ook echt niet tegen bepaalde geuren, dat doet me gewoon spontaan overgeven, voor wie van de andere dames hier is dit herkenbaar?
     
  2. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Mijn moeder had het vroeger ook. Als ze zwanger was kon ze niet tegen de lucht van vlees braden. Daar ging ze van over haar nek.
     
  3. diana1982

    diana1982 Actief lid

    25 okt 2005
    425
    0
    0
    nabij zwolle
    heb ik ook heel erg gehad van die vlees. kon niks verdragen als ik wat rook. ik merk nu ook nog steeds dingen die ik voor de zwangerschappen niet lust en nu echt verzot op ben. zoals chinees en spinazie en snert op zn tijd. ik vond dat altijd heel vies.
     
  4. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hahaha heel herkenbaar
    ik gruwelde van koffie lucht en vrat me ziek aan fetta kaas
    en nee dames je kan gewoon fetta eten hoor ;)

    gr debbie
     
  5. Met mijn 1e zwangerschap had ik dat inderdaad ook.
    Nu ik zwanger van de 2e ben, lijkt het dus ineens niet zo te zijn.
    Ik ben minder misselijk, kan alleen niet tegen de geur van urine (werk ik ook nog in de zorg, dus kom die geur dagelijks tegen), ik geef heeel veel minder over, ben alleen vreselijk moe!!!!
    Wat een verschil van zwanger zijn!!
    Ik ben er nu wel blij mee, hoor.
    Ik heb de roze wolk nooit gekend en nu durf ik er niet op te zitten, omdat ik bang ben dat ik weer zo ziek wordt als van de 1e.
    Maar ik kan gewoon koken en eten, ik heb gelukkig!! nergens last van.

    Triesje :)
     
  6. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb normaal een chocola verslaving, en ik eet graag vette dingen, maar ik kan nu niks verdragen, tis niet dat ik er van moet overgeve, maar de gedachte maakt me ziek....ik wil nu graag frisse dingen,als tomaten en komkommers...

    al moet ik zeggen dat ik nog niet heb over gegeven.
    ergens heb ik gelezen dat wanneer je Niet moet overgeven het een teken is van een minder goede zwangerschap, klopt dit?
     
  7. tam27

    tam27 Fanatiek lid

    6 aug 2005
    3.173
    1
    38
    verpleegster
    Zuid-Holland
    Ik weet niet of dat wel waar is, saraah, wat ik wel weet is dat iedere zwangerschap weer anders is, en de een is misselijk en de ander niet. Ik zou er dus maar niet teveel waarde aan hechten.

    Wat betreft smaken, ik at altijd graag hartige dingen en dat is nu over, ik ben nu helemaal van de zoete dingen, eet zo 2 a 3 tompoezen weg s'avonds :oops:
     
  8. Saraah

    Saraah Fanatiek lid

    6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Dankje wel Tam_27.

    en wat betreft die tompoezen,das toch heel normaal, zin in zoetigheid is vaak wat zwangrschap bij vrouwen naar boven haalt ;) hahaha. en t Mag je eet voor twee hahaha.
     
  9. Sientje

    Sientje Fanatiek lid

    4 mei 2005
    2.747
    0
    0
    Mama
    hihi, nou hier nog een zoetekauw hoor, lang leve de Sint en Kerst wat is er toch weer een lekkers in de winkels te vinden..en Zeg nou zelf, je hebt toch HET excuus om (af en toe) een lekker te schransen...haha ;)
     
  10. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    Ik heb juist geen trek meer in dingen. Ik eet wat vaker zoetigheid maar dat komt omdat er overal wel iets van te koop is dus als ik zwak moe en misselijk ben dan grijp je er al snel naar. Verder heb ik niet echte trek in iets. Dat vind ik wel jammer hoor maar misschien komt het nog wel. Maar wel cvreemd idd. Dingen die ik vroeger super lekker vond ga ik nu van over mijn nek en ben ik de hele tijd van slag af. Ben alleen in het begin into the sinasappels geweest nou wordt ik al missleijk bij het idee ervan :( ? Blijft raar allemaal hihi
    succes
     

Deel Deze Pagina