Wie weet waar de Maxi Cosi PrioriFix te koop is? Ik kan hem alleen maar vinden op babyvalue.nl en babycare.nl, alleen verkopen deze sites ze maar in 1 kleur. Uit de consumentenbond is deze stoel er als 1 van de besten uitgekomen, dus je zou toch denken dat hij makkelijk te vinden moet zijn... Iemand die het weet? (En dan het liefst een site waar ze wel de verschillende kleuren verkopen, dan heb ik nog iets te kiezen.) Bedankt!
Priorifix is volgens mij een oud model Wij hebben de priori xp, zelfde stoel alleen zonder de easyfix dus met de gordel vastzetten
Dit model wordt niet meer gemaakt door Maxi cosi. Ze hebben nu de familyfix op de markt gebracht met de pebble en pearl. Dus de priorifix is daardoor een beetje overbodig geworden.
Hier in engeland is die nog volop te koop. Alleen weet ik niet of ik het moet kopen! Gaan ze niet maar 6 jaar mee? Omdat het een ouder model is en tot 3.5 jaar is en wilde evt volgend kindje het ook voor gebruiken. Dit laatste lijkt me niet kunnen dan? Ik zit nog erg te twijfelen. Tis goedkoper voor ons omdat we de standaard isofix base hebben en niet de family base.