VIDEO: Verboden uit te rijden - Autovisie | Het laatste nieuws over auto's op Autovisie.nl van De Telegraaf [Nieuws] haha ik vind hem geweldig! haha maar nee hij gaat wel te ver door gewoon weer te gaan rijden. Dat kan natuurlijk niet.. Ik had denk ik het raam in getikt , handrem eraf en de weg op met dat ding, kan me indenken hoe vervelend dat elke keer moet zijn! Maar ja dit gaat wel beetje te ver
ik snap hem wel gebeurd hier vaak in de straat dat ze de auto half op de weg zetten/half op de stoep.. alles één richting met weinig parkeerplek en iedereen wil de auto voor de deur.. Wij hebben ook wel eens op het punt gestaan de auto een druk te geven (slecht he) nu bellen wij netjes de politie (zijn altijd dezelfde mensen) maar snap hem wel.
hahahahaha check hem gaan dan! Zonde van je eigen auto alleen. Doe dan een bordje op je garage: Uitrit vrijhouden. Wat een giller, check al die mensen ook gelijk erheen stromen.
Jammer alleen dat dat ook niet werkt.... Wij hebben een garage, MET bordje, maar toch zijn er nog altijd mensen die denken dat dat voor hun niet geldt, omdat ze 'maar heeeeel even bij iemand moesten zijn'. Wij zetten ze tegenwoordig gewoon klem en gaan binnen binnen zitten. Ze komen vanzelf wel aanbellen (en dat vinden ze echt helemaaaal niet leuk, ahhahahahah!)
ik kan het wel begrijpen. je hebt altijd mensen die ookal staat er een bord er gewoon parkeren. zelf hebben we ook wel eens de drang gehad om een auto aan de kant te duwen. mijn moeder heeft een invalide plaats voor haar deur met een zeer duidelijk bord met haar kenteken en een wit omlijnd vak. nu parkeerd elke keer de overbuurjongen op haar parkeerplaats. de politie doet vaak niks. ze bellen dan alleen de overburen even op om te vragen of ze de auto willen verzetten
Haha ik geef 'm groot gelijk! Kom nou toch. Beetje zonde idd van z'n eigen auto maar goed. Opzouten voor m'n garage .
nou ik geef die man gelijk hoor, ik zou er ook flink pissig over zijn als iedere keer als ik weg wil met me betaalde garage daar, waar je van uit gaat dat je auto daar goed staat en je zo weg kan rijden. en er staat ene voor je garage. nou ja wie niet wil in zien dat ze daar LOGISCH niet mogen parkeren OOK niet om snel even je kindjes te halen. moet maar voelen dan hoor. en die mensen die er omheen staan he wat een gedoe zeg waar bemoeien ze zich mee allemaal. ok niet netjes van die man om die andere man voor zijn auto gewoon omver te rijden en bijna te sandwitchen tegen de muur op. maar ja dan had hij maar niet voor de auto moeten gaan staan voor ene die toch al pissig is van die auto die voor ZIJN garage staat.
Hahahaha, echt een briljante actie. En die straat stroomt gelijk vol met allemaal mensen. Typisch gevalletje van eigen schuld dikke bult als je het mij vraagt.
Ik kan het filmpje niet zien. Wat ook wel lachen was wij hadden het ook. en mijn pa had een sjofel en zette hem dan aan de andere kant van de straat gewoon vorken er onder verplaatsen die handel moet je de koppen van die mensen zien als ze dan weer bij de auto kwamen!