Koppels die apart slapen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    De afgelopen week hebben we de hele week apart geslapen, we lossen elkaar dan af, want mannetje heeft nachtdienst.;)
    En een enkele keer slaap ik of mijn man op de bank, doordat ik dan niet kan slapen van zijn gesnurk. Dat wisselen we dan af. De ene keer ga ik naar beneden, de andere keer stuur ik hem naar beneden.

2. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113

Misschien niet voor een nachtje nee. En misschien ook niet voor twee. Maar als je nu ELKE nacht wakker ligt vanwege een houtzagerij naast je hoofd? Zou het dan nog niet in je opkomen? ;)

3. Alita

Alita Niet meer actief

jeetje wat een hoop snurkende mannen!!!
    Kun je er niks aan doen?!

Ik vindt het wel vreemd als je zomaar niet naast elkaar slaapt!! Kijk als je man snurkt enz vindt ik het ook niet zomaar, laat dat even duidelijk zijn.
    Heerlijk naast je vent liggen en als jij liever alleen ligt snap ik niet zo goed...

4. Seth

Seth Niet meer actief

hier slapen we samen... :)
    Als mn vriend later thuis komt van training ofzo, slaap ik ook heel slecht...

Tja over andere mensen.... moeten ze zelf weten, maar wat ik me dan stiekem toch afvraag.... hoe het gaat als ze opeens zin krijgen.... lijkt me zo vreemd om even hop, hop naar de andere kamer te gaan en dan weer terug...:D

(waar denk ik toch weer aan.... :))

5. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    helaas zijn alle slaapkamers bezet anders had ik graag apart geslapen,mijn man snurkt nogal en ligt telkens op mijn helft,ik word er kriegel van!

6. Writer

Writer Niet meer actief

ik slaap heel licht , dus voor mensen die makkelijk te praten dat het niet snappen jammer ,maar mij eigen nacht rust is echt heel blangerijk

en sex , we doen het voor we gaan slapen, of het nou in een slaapkamer ,logeerkamer, woonkamer , badkamer maakt niks uit , als in bed lig dan wil ik ook echt slapen zo duidelijk?;) , we zijn nachtmensen , meestal na 24 uur slapen

7. Alita

Alita Niet meer actief

haha ja seth zie je nu dat er dan iets niet klopt!!!

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja oke maar AL slaap je licht!!! nooit naast je vent slapen?

9. Writer

Writer Niet meer actief

ik heb 8 jaar naast mij vent geslapen trouwens haha , maar nu sinds de kleine er is , slaap ik heel licht , dan nog een snurken man ernaast gaat gewoon moelijk ,,en nu en dan slapen we wel in een bed , is geen ramp ,maar als aan mij nacht rust denk dan is het zo beter :)

10. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat snurken lijkt me ook heel erg hoor....maar kun je daar niks aan doen vraag ik me af..

11. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Nee helaas is daar in de meeste gevallen niks aan te doen.

12. Alita

Alita Niet meer actief

pff jeetje.....:(

13. Vlinderbloem

Vlinderbloem VIP lid

27 mrt 2008
    8.128
    1.682
    113
    Ja, apart slapen. ;):D

14. Alita

Alita Niet meer actief

hahah ja blijkbaar...:D

15. Writer

Writer Niet meer actief

je kan gaan zoeken en zoeken naar oplossing , maar als je zo oplost en beiden hebben geen probleem ermee ,is toch ook prima

ik slaap echt super licht , zodra mij zoontje wat zegt in zijn slaap ,dan ben ik al wakker en kan niet gelijk weer slapen:( , en als je nog een snurkend vent naast je hebt die blijft super hard snurken daar gaat je nacht
    ik ben welles huillend naar beneden gegaan omdat ik zo moe was en niet kon slapen door gesnurk , tja dan is dat echt wel een oplossing

16. Alita

Alita Niet meer actief

ja voor ons was het geen oplossing als ik niet naar andere dingen eerst had gezocht....

17. Writer

Writer Niet meer actief

iedereen is anders , denken anders over gelukkig , maar dat zegt echt niks over je relatie , mij vent is graag bij mij:Den ik bij hem ,maar tijdens slapen hebben we eigen plekje

ik denk ook dat het tijdelijk is , wanneer een goed slapend kinderen hebben dan kan je wat meer hebben van dat snurk

18. Alita

Alita Niet meer actief

ja tuurlijk zolang jullie je erbij goed voelen!!!

19. suikerboon

suikerboon Bekend lid

30 dec 2007
    924
    0
    0
    arbeidster
    menen
    ja, wij gaan nooit tegelijkertijd slapen.
    nog maar 1 keer gebeurt dit jaar denk ik.
    we slapen wel tesamen, maar zeker niet iedere dag.
    ik slaap veel liever alleen , en kan het niet verdragen dat iemand tegen me ligt te plakken.:D

20. Seth

Seth Niet meer actief

Zal hier eerlijk bekennen.... IK ben diegene die snurkt... hahahahahaha.....

Deel Deze Pagina