Koppels die apart slapen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 11 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Hallo zeg, wat maakt het nu uit of mensen wel of niet naast elkaar slapen. Ik snap niet waarom mensen die niet naast hun partner slapen zich daarom moeten verdedigen.
    Tjeezus zeg. Leven en laten leven hoor!

2. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    euhm... Jullie gaan toch geen "ruzie" maken over dit onderwerp?

Het was gewoon de bedoeling om te vragen wat jullie ervan dachten, niet om elkaar onderling te "veroordelen". Wie apart slaapt moet dat toch zelf weten, niet?

3. Trees

Trees Niet meer actief

Herhaal je me nu?

Ik lees hier trouwens veel over oordoppen. Voor mijn zwangerschap was een ik een diepe slaper en kon ik het inderdaad af met oordoppen en vijf keer een flinke duw 's nachts. Helaas slaap ik nu zo ligt dat er geen oordoppen tegen gewassen zijn. Afgelopen nacht hebben we 'gezellig' samen geslapen. Totaal twee uur geslapen en dat is niet bevordelijk als je zwanger bent!

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Nee, maar ik ga 't ook niet tot in detail uitleggen. Geen zin in. :)

Mensen moeten zelf weten wat ze normaal vinden of niet. Maar net zo goed als iemand het doodnormaal vindt zonder reden niet naast zijn of haar partner te willen slapen, mag ik datzelfde gegeven raar vinden. Zoveel mensen, zoveel meningen.

Daarmee bepaal ik niet dat de ander dan maar naast zijn of haar partner moet gaan slapen (zo machtig ben ik niet, haha!), maar daarmee ventileer ik mijn mening, zoals gevraagd door TS.

5. Angel1980

Angel1980 Niet meer actief

Hier alleen als de kinderen bij ons in bed liggen omdat ze bv ziek zijn of in een sprong zitten. En dan nog niet altijd. Als Dominique bij ons slaapt, dan ga ik meestal in haar bed liggen of we blazen een bed op en manlief gaat daarop liggen, uiteraard bij ons in de kamer. Maar dit gebeurd eens per maand, per twee gemiddeld. Anders gewoon lekker bij elkaar!

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Echt, ik wéét dat het hier om 'n luchtbed gaat, maar ik ben 'n beetje melig en zie ineens 'n heel ander soort 'opblazen' voor me.. Beetje rigoreus als je 'n bed 'over' hebt, haha!

7. Angel1980

Waar het hart vol van is....;)

8. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik beken: ik ben stiekem een terrorist die niets liever wil dan bedden opblazen.. :p

9. Angel1980

Dacht ik het al... Goed dat je zo eerlijk bent en als de nood écht hoog is, mag je die van mij best een keer opblazen.. ;)

10. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ik zie hier soms staan dat mensen het vreemd vinden als een stel zonder reden niet samen in een bed of kamer slaapt. Nu wil ik niet zeggen dat men deze mening niet mag hebben en uiten, maar het lijkt mij dat er altijd wél een reden is. Ja toch? Je gaat toch niet 'hop naar een ander bed', gewoon voor de lol :D;), daar zal vast een reden voor zijn. Snurken, woelen, ziekte, geen liefde meer voelen voor de ander of omdat je volgens de Feng Shui in een ander deel van je huis moet slapen om in je goede slaaprichting te kunen slapen :D

Nee even serieus, ik denk dat mensen die er voor kiezen apart te slapen dat nooit zónder reden zullen doen. Misschien is de reden soms triest of verdrietig, maar soms gewoon praktisch.

Ik slaap wel samen met mijn man maar toch apart er ligt namelijk altijd wel een kat tussen ;). Perfecte anticonceptie.;)

Soms wens ik een eigen bed. Héérlijk alleen in een groot warm bed, waar niet de dekens tot 10 keer toe van je af wordt getrokken en waar je geen stomp in je gezicht krijgt als je keihard ligt te knarsen....Nee gewoon een nachtje hélemaal alleen!:D

11. Alita

Alita Niet meer actief

@April ja goed dat bedoel ik dan ook niet zonder reden nee......

12. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Het was niet naar jou persoonlijk gericht maar in het algemeen , volgens mij had ik het vaker gelezen.;):)

Ik heb ooit een relatie gehad met een man die ontzettend snurkte. Hij was heel groot en breed, leek wel een beer, inclusief beharing:D. Mijn hemel, wat een geluid bracht hij voort. Maar het gekke was, ik vond het heerlijk om naar te luisteren, zo diep en zwaar was het geluid. Meestal viel ik na korte tijd zelf in slaap, maar het is vaak genoeg voorgekomen dat ik hem een duw gaf. Dat haalt niet veel uit bij iemand die rond de 100 kilo weegt (was een powerlifter) en in het ergste geval maakte ik hem wakker en zei : ....., Je snurkt. Dan draaide hij zich op zijn zij en werd het rustig. Maar helaas werkt dat niet bij iedereen....;)

13. Alita

Alita Niet meer actief

nee en zo bedoelde ik het ook weer niet hahaha...soms is het moeilijk he om het juist te schrijven hahaha...

Ja die van mij snurkt ook wel maar een schop helpt dan wel en als hij op zijn rug ligt doet hij het erg en dan scheldt ik dat hij op zijn zij moet gaan liggen en dat doet hij ook heel erg braaf hahaha

14. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    Ja stom is dat he.:D Dat heb ik dus vaak met smsjes, dan komt het soms heel kortaf of bot over, terwijl dat helemaal niet de bedoeling was. Vandaar dat er zoveel boze discussies voorkomen op een forum, hahaha.;):D

Mijn man snurkt niet, maar ik vind hem wel erg irritant.:D Hij wil namelijk de dekens zowat helemaal over zijn gezicht heen en ik vind dat juist niet prettig, dan heb ik het gevoel dat ik stik.;) Of hi trekt de dekens van me af. Oh ja, en wat nóg vervelender is....hij valt reuze snel in slaap en dan gaat hij altijd zo idioot liggen te stuiptrekken (blij dat het donker is, volgens mij is ie op zo'n moment erg onaantrekkelijk:D). Ooh dat vind ik écht irritant, zeker omdat het bij mij altijd even duurt voordat ik eindelijk slaap....

15. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik heb 'n vriend gehad die ontiegelijk snurkte in z'n slaap, maar als ik floot (jawel..) hield ie op...:(

16. Alita

Alita Niet meer actief

......:D.....;)

ja ik moet absolute stilte hebben als ik in slaap wil vallen....altijd al gehad. Gelukkig ga ik nu ik zwanger ben vroeger naar bed hihi....

17. Alita

Alita Niet meer actief

hahahahahaha maar uhm hoe heb je dat ontdekt:(

18. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    :D:D:D hahahahaha :D:D:D

19. April1

April1 Fanatiek lid

5 jun 2008
    1.385
    1
    0
    ;):D

Bij ons komen die katten zich altijd installeren, het liefst zo luidruchtig mogelijk en bovenop je.;):x Ik wou dat ik ze nooit in de slaapkamer had toegelaten.....;):D

20. Alita

Alita Niet meer actief

ah nee geen dieren op mijn bed....

Deel Deze Pagina