Het valt me wel op dat er een hoop geschopt en geslagen wordt in bed Die arme snurkende mannen hahahahahaha. Die van mij snurkt vooral als ie gedronken heeft. Dan draai ik hem altijd op z'n zij en dan is het ergste over
Per ongeluk, geloof ik... Ik zou 't echt niet meer weten, maar 't hielp wel.. Lag ik daar midden in de nacht de Colonel Bogey March te fluiten............. (Fluitliedje uit Bridge on the river Kwai)
Hier regelmatig dat een van ons apart slaapt. Mijn man kan heel goed snurken en dan stuur ik hem naar beneden. Kan hij samen met de hond op de bank verder snurken.
Eigenlijk zou ik het ook niet willen. Heb al een mand op de slaapkamer gezet en gelukkig verspreiden ze zich nu aardig door het huis en slaapt er meestal maar 1 kat op het bed. EIgenlijk wilde ik ook geen katten.....maar ja ik zal ze nu nooit meer weg doen. Het zijn echt maatjes geworden.
Ik heb katjes gehad vroeger maar nu is vriend allergisch. hondje ook gehad maar die werd opeens agressief? Nu geen beestjes meer voor ons....
Gelukkig tegenwoordig bijna altijd samen Alleen niet als 1 van beiden erg ziek is en de ander niet aan wil steken. Een paar jaar terug sliepen we regelmatig apart vanwege gesnurk maar daar zijn de oordopjes een goede uitvinding voor gebleken Het heeft even mogen duren voordat we oordopjes hadden die prettig zaten omdat die gele dingen niet lekker zaten.
Die van mij is echt een beetje sjielug Ik kan echt heel slecht tegen geluid als ik moet slapen. Dus als hij dan net even te hard ademt, of een (slijm) reuteltje heeft bij het uitademen en zeker als hij snurkt (als is dat zachtjes) dan word ik he-le-maal gek van hem. Dus hier een hoop geroep, gepor en gemopper. Maar zeker wanneer ik bijvooorbeeld een aantal nachten weinig heb geslapen en hij gaat ''herrie'' zitten maken word ik echt pissig Erg eigenlijk haha. Nee na een miljoen keer vragen om op te houden word ik echt sjago en bler op een gegeven moment van Nou hou je verdomme op met je herrie gemaakt en anders rot je lekker ff op naar de bank. Zielig he? Maar meneertje heeft uiteindelijk nooit echt naar de bank hoeven verhuizen hoor. Grootspraak van mij dus
ja normaal wel maar nu is er de q-koorts uitgebroken?! Dieren zijn hartstikke leuk maar je moet er wel ook goed voor zorgen dan dus willen wij geen hondje meer, ik heb chronische rugpijn en kan dus net de verzorging aan van mijn kind(jes)
Wat voor oordopjes zijn dat dan die zo goed helpen? Mischien iets voor mij tegen snurkende man. En hoor je dan wel je wekker?
Wij slapen nooit apart, behalve als mijn vriend nachtdienst heeft en dus niet thuis is (gebeurd 2x per week ofzo) Mijn vriend droomt heel veel, hij schreeuwt huilt slaat of lacht dan keihard, en af en toe wil ik dan wel eens ergens anders gaan liggen maar ik kan dan toch niet slapen, en vind het daarbij ook zielig als ik hem niet troost haha mannen
Dat kan ik me goed voorstellen hoor. Wij hebben jarenlang naast 4 katten ook nog konijnen en cavia's gehad. Inmiddels zijn de konijnen en cavia's overleden (allemaal erg oud geworden) en ik vind het stiekem wel prettiger zo. Zoals jij al zei, dieren hebben recht op een goede verzorging en dat hebben we ze ook gegeven. Maar ik merk dat ik me opgelucht voel nu enkel de katten nog te hebben en deze gaan over het algemeen lekker hun eigen gang. Soms dus zo erg dat wij nauwelijks nog iets te zeggen hebben over ons eigen bed.
Deze zijn geweldig: Bekijk bijlage 58347 Maar je kunt ook gewoon de oordoppen eigen merk van het kruidvat nemen ( oranje) Van dichtbij hoor je bijna niks meer maar van ver af wel iets. Ik hoor Isabella altijd en de wekker ook. Mijn man snurkt niet maar ik wil altijd helemaal absolute stilte om me heen. En het moet super donker zijn dus ik heb ook een slaapmasker. Ik slaap altijd heerlijk.
Voordat ik alles in en om doe zijn we altijd erg romantisch Maar als ik wil slapen dan ben ik afgesloten