ik kan echt niet zonder mijn mannetje slapen. Hij heeft veel nacht diensten op de bus maar ik ben blij als hij mij een knuffel en een kus geweest dat hij er weer is.dan slaap ik toch weer wat rustiger.
Wij slapen altijd samen in principe. Maar als mijn man 's nachts eens wakker ligt en niet kan slapen gaat hij naar beneden (zie hem dan ook niet meer boven Hihi) En de laatste weken van mijn zwschap, toen sliep ik beneden op bed. Maar miste mijn mannetje wel, kruip altijd tegen hem aan voor het slapen gaan. Sommige vrouwen slapen samen met hun kindje op hun kamer, en de man slaapt dan in de meeste gevallen op de kinderkamer. (ik heb dit al antal keren gehoord van mensen) maar wij willen dit perse niet... Het bed is van ons tweeen. Gr pief
Wij slapen ook altijd samen in 1 bed Behalve als meneer ziek is of snurkt, en meestal ben ik dan de gene die op de bank slaapt...
Wij slapen ook altijd samen in ons grote bed, heerlijk! Maar als er een kindje ziek is verhuisd 1 van ons 2, kindje komt dan naast mama of papa en 1 van ons gaat dan op het kinderbed. Bij KJ zal dat moeilijk gaan, of we moeten met de benen in de lucht hahahaha. Vannacht slapen we ongewild helemaal apart, hij slaapt bij zijn ouders en ik thuis. Mijn schoonvader is namelijk heel ziek en moet ook s'nachts geholpen worden.
Hoe kom je aan de naam pief? Ik noem mijn vriend zo en hij mij ook. Maar hoe we daar ooit bij gekomen zijn?! Pief, piefie, piefertje... Er wordt veel gepieft hier.