Ik heb last van hittebultjes/zweetuitslag. Dat heb ik vrijwel elke zomer in mindere mate maar nu tijdens de zwangerschap is het onwijs extreem. Jeuken jeuken jeuken. En ik maar proberen om niet te krabben, wel te krabben, 3x per dag mijn voeten onder een koude douche te stoppen, crème die normaal gesproken altijd werkt te smeren en niets leek te werken. Ik zat met mijn handen in mijn abnormaal grote bos haar en maar jeuk jeuk jeuk. Overdag was het erg en 's nachts werd ik gewoon midden in de nacht wakker en maar jeuken. En een teiltje voor mijn voeten had ik niet; anders had ik ze in een bak water gezet. Dus ik tegen VL: we móeten naar de Action, want we hebben niet eens een teiltje ofzo, en ik word er gek van! Ik was al van plan om een nagelborsteltje te pakken en flink te krabben en zat in mijn hoofd al met de scene van de film Saw 1 in mijn hoofd (voet afzagen) en ik kon er gewoon niet meer helder van nadenken. Wat denken jullie wat mijn vriend heeft gedaan? Het babybadje gevuld met ijskoud water en ijskompressen! Ongeveer zo'n 20 koelelementen in een bak ijskoud water, waarin mijn voeten nu letterlijk bij kunnen komen van dat eeuwige gejeuk. Ik ben dom, want ik wilde 3 dagen geleden al met mijn voeten in een teiltje, maar dacht dat we die niet hadden - door het krabben is de uitslag verergerd. Maar nu... Heerlijke rust. Ik ben potverdikkie bijna 37 weken zwanger en kom er nu net pas achter dat we al zo'n dikke 20 weken een babybadje inclusief standaard in huis hadden, dat in een hoekje stond te verstoffen
Nou, ik ben blij dat ik niet de enige ben!!! Krijg wel het gevoel dat mijn voeten praktisch bevriezen nu, maar het is zo fijn dat die jeuk gewoon even weg is. Vind het jammer dat we zo boodschappen moeten gaan doen, want dan moet ik ze uit het badje halen.
Ik win het qua dom zijn....ik ben zo stom geweest om een speciekuip te kopen terwijl hier ook een babybadje staat:S M'n hersencellen zijn waarschijnlijk gesmolten
SMnee; nou eh, gelukkig maar? Een speciekuip? Een overmatig grote emmer die zogenaamd enkel geschikt is voor speciekuip voor teveel geld???
Hahahaha, ach ja, gebeurd mij ook wel zoiets hoor Iets online kopen en er vervolgens achter komen dat de winkel twee straten van je afligt *alsof we geld te veel hebben en het aan verzendkosten uitgeven* En die bultjes.....ik ga ze te lijf met de talkpoeder van mijn dochter, helpt geweldig!!
Dan zal ik zo eens talkpoeder gaan zoeken of kopen Mijn voeten zijn inmiddels zo'n beetje bevroren, dus ik kan er weer tegen aan en ze eruit halen!
Hahahahaha, ja meestal kom je pas dingen tegen of op het laatste moment of net te laat Ik heb het in de zomer als het erg heet is, (dus volgende week kan het feest bij mij beginnen). Ik maak dan theedoeken nat, en leg het koelkast en dan over mijn benen, heeeeerlijk echt een verademing. Ik heb ook soms dat het zo jeukt dat ik het open krab, beter pijn dan de jeuk erg he
Talkpoeder heb ik nu in huis en die theedoeken vind ik ook een goed idee, dus dat hou ik in mijn achterhoofd. Vreemd genoeg heb ik na het koude badje geen last meer En dat open krabben; ik herken dat volledig!!! Heb ook liever pijn dan jeuk, echter wanneer ik het open krab heb ik pijn én jeuk, dus dat schiet ook niet op
Oo dat jeuk,had ik ook erg veel last van. Haast heel mijn lijf zat onder de jeuk bultjes. Metholgel van de kruidvat eigenmerk heeft erg goed geholpen, 4 euro geloof ik.
Ja....en wat nog erger is, is dat die ***** speciekuip duurder was dan dat hele babybadje!! En nu ik naar buiten kijk kan ik mezelf helemaal voor m'n kop slaan....ik heb zo'n schelp gevuld met water buiten staan voor de honden en op dit moment ligt er een hond te chillen in zijn badje
+1, dat topic over de poes zonder miauw was ook zo grappig! nouja het leed voor de kat niet hè maar jouw belevenissen wel En ontopic, babybadjes zijn the bomb, wij hebben er zelfs een mee op vakantie genomen, niet voor de baby (die hebben we nog niet ) maar om op de camping onze voeten bij de tent te koelen
Oh, dat is jammer dat ik dat nu pas heb gelezen na het boodschappen doen van vanmiddag. Wanneer het volgend weekend niet over is en nog steeds zo erg (en niet op te lossen met de dingen die ik vandaag gekocht heb) is dat zeker een oplossing! Bedankt voor je tip Hahahaha OEPSIE! Wat heeft die kuip dan gekost? Dank je wel En ik zal in ieder geval het babybadje nooit meer vergeten !!! Lesson well learned.