Menstruatiepijn!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door -, 5 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

    Ik had gisterennacht de hele nacht menstruatiepijn, wat kan dit in godsnaam zijn mijn eisprong is al geweest dus dat kan het niet zijn, zou het mijn innestelingsdag zijn geweest ik dacht dat dat juist de 4de zou zijn van deze maand? Mijn NOD is op de 12de zou het een begin zijn van een menstruatie????????????
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Moeilijk te zeggen Lolita....ik zou het even afwachten wat er de komende paar dagen gebeurt...
     
  3. Niet meer actief

    Ja, en weet je daan ik had echt zoiets van hoe kan ik nu al pijn hebben mijn NOD is nog lang niet in zicht plus nu voel ik helemaal niks meer van buikpijn en ben ik kotsmisselijk sinds een paar dagen!
     
  4. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik had niet afgelopen ronde maar de keer daarvoor rond mijn innesteling onwijze pijn, ik werd er echt naar van..de buikpijn bleef en kreeg zelfs af en toe een beetje bruin 1,5 week lang voor ik ongi moest worden. Misselijk werd ik ook... maar helaas ik werd "gewoon" ongesteld

    groetjes
     
  5. Niet meer actief

    Jeempie ik moet gewoon ff afwachten denk ik... Hoop voor iedereen dat we maar snel zwanger mogen worden!
     
  6. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik zal voor je duimen Lolita!! ;)
     
  7. Niet meer actief

    meid wat vervelend dat je zoveel last van je buik hebt ik hoop dat het over gaat. Ik duim voor je dat je zwanger bent
     
  8. Annelies

    Annelies Niet meer actief

    heel veel succes met wachten nog effies! en ik duim met de meiden mee!
     
  9. Moo

    Moo Bekend lid

    21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    Tja, en dan duurt wachten tot heeeeel erg lang.
    Ik duim voor je!!
     
  10. Niet meer actief

    Paula ben je zwanger???????? Wat gaaf hoera echt leuk voor je joh en je teste al voor je NOD pos gaaf man, ik dacht dat je pas op de verjaardag van je dochtertje wilde testen.. :eek:
     
  11. Niet meer actief

    We zitten op de zelfde ronde....ik zit ook in ronde 8 is dit voor jou ook de eerste?
     

Deel Deze Pagina