vraagje voor een dinnetje van mij Ze is 2-6 voor het eerst ongesteld geworden na het stoppen met de pil, nu is ze nu erg beroerd/misselijk dingen die ze normaal eet moet ze niet aan denken. Zou dat van een eisprong kunnen zijn? ze zegt zelf dat ze geen last heeft van ontpillen, dus denkt niet dat het daardoor komt. Nu denk ik aan een ei, maar kun je je daar zo daar voelen??
wanneer is ze gestopt met de pil het kan namelijk lang duren voordat je ontpild bent, en dan lijken de klachten ook op een zwangerschap en wat zijn haar cyclussen? zo kan ze dan een beetje berekenen wanneer ze een eisprong zou moeten hebben
Het klinkt als ontpillen. Als je hormonen in de war zijn kun je typische "zwangerschapskwaaltjes" krijgen zoals misselijkheid, duizelig, moe, beter kunnen ruiken, gevoelige borsten, buikpijn, enz. Deze klachten heb je vaak niet of in een veel mindere mate bij een eisprong.
Ik moet zeggen dat ik, vooral in het begin na het stoppen met de pil, tijdens mijn eisprong misselijk was. En nog een heleboel andere klachten, zoals hoofdpijn, pijn in buik, het gevoel of ik griep had. Maar dat misselijk had ik dus ook, vooral bij bepaalde geuren. Maar het lijkt me dat ze niet kan zeggen dat ze geen last heeft van ontpillen, want dat weet ze toch helemaal niet? Ze is net 15 dagen geleden gestopt.
Ik heb het sinds de miskraam, dat ik rond m'n ei helemaal niet lekker ben enzo. Kan dus goed dat je met ontpillen hetzelfde hebt, omdat ook dan een cyclus zich helemaal moet herstellen....
Hallo! Ik heb alles ff doorgelezen en ik moet zeggen dat het erg klinkt als mezelf toen ik echt net gestopt was. Ik ben 19 april gestopt met de pil en de maand erop was voor mij echt hel (tot ik weer een menstruatie kreeg) Ik weet nog goed waar ik allemaal last van had, je kon beter spreken van waar had ik GEEN last van haha Ik was ook misselijk, hoofdpijn, duizelig (heel erg!!), ik rook out of nowhere gas of ijzer, pijnlijke borsten.... en dit begon allemaal al een week nadat ik geen pilletje meer had ingenomen. Nu ben ik dus een menstruatie verder (ik ben nu al 2 dagen overtijd ) en heb nergens last meer van. Alleen 1,5 week geleden had ik weer erg gevoelige borsten, dus denk dat dat een eisprong geweest is. Maar je lichaam houdt je zo voor de gek want ik wist bijna 100% zeker dat ik zwanger was die eerste maand
ik had de eerste maanden (3 a 4) ook erg veel last gehad van ontpillen. - wazig zien - misselijk - duizelig - tepels waren heel erg gevoelig Ook ik dacht steeds zwanger te zijn. Ik begin nu te merken dat ik steeds minder last heb van ontpillen (even afkloppen). Ik krijg ook steeds meer inzcht op mijn eigen lichaam. Voor mij in ieder geval geen pil meer (al die ontpillingsverschijnselen geeft mij de indruk dat de pil troep is)
Ja pas als je ermee stopt merk je pas wat het eigenlijk met je lichaam doet... Ik hoop dat wanneer ik een meisje mocht krijgen en die de leeftijd heeft bereikt dat ze aan de pil moet, dat er iets is wat minder troepig is dan de pillen die wij hadden... (sorry, troepig is geen echt woord i know )
hier komt er indd door deze ervaring nooit meer de pil in! Denk aan een spiraaltje zonder hormonen ik weet niet of het echt ontpillen was bij mij maar ik had sinds stoppen met de pil tot echt waar 10mnd erna last van: - vet haar, moest elke dag wassen! - borsten zijn van kleine b naar flinke d gegaan - pukkeltjes op kin die maar bleven:x - week voor nod al; misselijk moe buikpijn sjaggie toen ik 11 maanden pil vrij was is het weggegaan en heb nu weinig last meer voor me nod Alleen wat gedoe in me buik, maar er gebeurd ook van alles daarbinnen natuurlijk