hoi dames, vanaf welke leeftijd konden jullie kindjes de koprol en was het bewust de koprol of een ongelukje.
Sinds afgelopen week, en het was een ongelukje haha. Hij zat zo te spelen en ineens hopla koprol, hij lag eerst helemaal beduusd te kijken. En daarna was het schaterlachen en nogmaals proberen. Nu is het een spelletje geworden en doet hij het zo nu en dan, wat nog niet altijd lukt, maar als het lukt dan is het dikke pret.
Hier doet hij dat nu een maandje of anderhalf denk ik. Wel alleen op de bank en zittend vanaf de armleuning! We bouwen hem methodisch op! (papa is docent lo,mama ook sportopleiding gedaan) Het zijn hier bewuste rollen!
wij zaten van het weekend op bed toen deed ze ineens de koprol ik dacht eerst dat het perongelijk was maar ze doet het vaker en ze vind het ook leuk want ze doet het 3 keer achter elkaar, dan gaat ze schuin rollen maar ik denk dat dat gewoon met overenthousiastme te maken heeft. dus ik mag hopen dat ze het met 6 / 7 nog steeds kan. maar omdat ik dacht dat ze dat veel later doen want ze heeft het ook niet als voorbeeld gezien vandaar mijn vraag hier.
17-18 maanden oud in mijn bed. ik vond het zo eng toen omdat hij ook in zijn ledikant steeds deed.wel bewust. na een paar weken stopte hij met zo veel achter elkaar te doen. maar het blijft nog steeds een van zijn favo dingen om te doen, hij heeft heel veel pret ermee.
Die van mij kon het met zijn 3e ergens. Maar na een weekje een poos niet gedaan, en nu lukt het niet meer.
Ik heb een groep 5 en nog genoeg kinderen die het niet kunnen..... zoonlief kan het met een klein beetje hulp, maar doet dit nog niet bewust.
Broer kan het sinds dat hij een maand of 19 is, bewust dus. Bij de gym van Zus waren ze heel verbaasd dat broer het al kon. Zus heeft het geleerd rond de 2,5 a 3 jaar en heeft het ook maar aan broer geleerd. Springen kon hij ok vroeg dankzij zuslief.
Mijn oudste kon het voor haar 2e jaar, tijdens peutergym geleerd. Achteruit koprol heeft wat langer geduurt, dit kon ze met 4 jaar.
Mijn dochtertje met 2,5 à 3 jaar, mijn zoontje nog voor zijn tweede jaar. Kort na zijn tweede verjaardag kon hij ook salto's vanaf de kant het water in maken, haha, had wel veel bekijks toen. En echt bewust allemaal, maar het is sowieso nogal een aap, doet hij allemaal zelf, ik leer het hem niet.
Lisa vanaf 1,5 jaar, zo schattig zo'n kleine humpie! Heb er ook een filmpje van: Lisa maakt een koprol! - YouTube Eva kon het vanaf een jaar of 2.