Onze dochter noemt dat de "rotslag" Keek wel even vreemd toen ze de eerste keer zei dat ze de rotslag had gedaan op school zegmaar
Oudste kon bewust koprollen toen hij bijna 3 was. Jongste deed het al voor haar 2e verjaardag (maand of 20, denk ik). Ook bewust, en netjes. Maar qua beweging staat er op haar geen maat, dus die zou ik zeker niet als norm nemen.
De jongste was best snel, ik geloof dat ze een jaar een paar weken was. En dat was echt bewust. De oudste (17 maanden ouder) zag dat, en deed het meteen na. Ik merk wel dat de jongste een echte acrobate is, handstand, headspin (op haar manier) ratslag en ze moet nog vier worden.
dankjewel voor alle antwoorden. het is dus echt verschillend en een uiteenlopende leeftijd. ze heeft ook ondekt om te huppelen wat er dus nog niet uitziet maar het is zoooo schattig. en de grootste lol heeft ze.
Mijn zoontje van 3 wil het steeds proberen, maar merk dat ik het zelf nog erg spannend vindt als hij het doet (met zijn nekje en zo). Hij zit nu sinds kort op peutergym en hoop dat ze hem daar in ieder geval de techniek goed kunnen leren, zodat ik zelf niet in de stress schiet als hij het thuis wil proberen.
Op de trampoline geleerd. De oudste met bijna 4 en de jongste deed het meteen ook: net anderhalf. Nu kunnen ze het ook op het gras.